اخبار محرمانه

آخرين مطالب

پیام وزارت دفاع و ارتش برای یک روز خاص سیاسی

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - تسنیم /ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرزندان ملت بزرگ در ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح ،آمادگی مطلوب قرار دارند و هرگونه طمع‌ورزی دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند.
همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر و در آن آزادسازی خرمشهر را اوج اقتدار ملی و محصول مقاومت، همبستگی و پیروزی در تقابل اراده‌ها دانست.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه عظیم و ماندگار فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 جلوه ای عظیم از نصرت الهی
و محصول همبستگی نیروهای مسلح، حضور حماسی ملت غیور ایران اسلامی در حراست از آب و خاک کشور، پیروزی در تقابل اراده¬ها و به ثمر رساندن وعده الهی است که "اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم"- ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آئین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.
بدون شک حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر و پاک کردن خونین شهر از لوث وجود متجاوزین بعثی، در برهه‌ای از جنگ تحمیلی که دشمن تا بُن دندان مسلح، کشور ما را آماج حملات خود قرار داده و وعده فتح سه روزه خرمشهر را می داد؛ غرور و افتخاری ابدی را برای رزمندگان اسلام به ارمغان آورد و باعث بازآفرینی صحنه ای نورانی از عشق و دلداگی و باور به وعده های خداوند تبارک و تعالی شد.
غرورآفرینان ایران اسلامی با توکل به خداوند و اعتماد و اطمینانی که به نصرت الهی داشتند و آن را از لِسان و چهره پر از امید و آرامش حضرت امام خمینی (ره) به ودیعه گرفته بودند، با همدلی، برگی دیگر به اوراق زرین و پرافتخار کشور افزودند و خرمشهر را با نثار خون عزیزترین مردانِ مرد این مرز و بوم از دشمن بعثی پس گرفته و آن را به مام میهن بازگرداندند.
امروز و در حالی که دشمن ناامید از تجاوز به این آب و خاک و هم‌آوردی نظامی با ایران اسلامی، با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، عملیات گسترده روانی و هجمه تبلیغاتی به مواجهه با انقلاب اسلامی برخاسته است، بازخوانی و مرور حماسه های بزرگ و غرور آفرین همچون فتح خرمشهر می تواند بعنوان الگویی ماندگار در پیش روی جوانان ما قرار گیرد و پایداری و استقامت ملتی بزرگ را در ذهن جهانیان زنده نماید. در مقطع کنونی که جنگ اراده‌ها بین ملت بزرگ ایران و آمریکای جهانخوار در گرفته، آینده ثابت خواهد کرد که اراده ملت ایران شکست ناپذیر است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و تبریک این روز بزرگ و حماسی به فرماندهی‌ معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و درود به روح پرفتوح شهدا، امام شهدا و ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ اعلام می‌دارد فرزندان ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح ،آمادگی مطلوب قرار دارند و هرگونه طمع‌ورزی دشمنان را در نطفه خفه کرده و حماسه ای ماندگار همچون فتح خرمشهر را خواهند آفرید.
وزارت دفاع: دفاع مقدس الگویی راهگشا برای پیروزی در جنگ اقتصادی است
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته سوم خرداد ماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و روز ملی "مقاومت، ایثار و پیروزی"، مقاومت و دفاع مقدس، ملت ایران را الگوی راهبردی و راهگشا برای عبور پیروزمندانه و افتخار آمیز کشور از فتنه جنگ تحمیلی اقتصادی امروز دشمن دانست.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
حماسه آزادسازی خرمشهر که پس از یک سال و نیم اشغالگری و جنایت آفرینی ارتش بعثی صهیونیستی صدام و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن در سوم خرداد ماه سال 1361 و در عملیات غرورآفرین و حیرت انگیز بیت المقدس رقم خورد، از دستاوردهای راهبردی و تعیین‌کننده دفاع مقدس و نقطه عطف تاریخی در مرحله نوین جنگ پس از حذف بنی‌صدر از صحنه معادلات دفاعی کشور محسوب می‌شود.
یادآوری رویدادها و حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس و بازخوانی رخدادها و حوادث عبرت آموز آن دوران از جمله حماسه بزرگ و ماندگار آزادسازی خرمشهر می‌تواند صیانت از این ثروت ناب ملی را تضمین و نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نیروهای مسلح مقتدر ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع را از تردیدها و غفلت های راهبردی برابر توطئه ها و سناریوهای دشمنان بر حذر دارد.
در شرایط خطیر کنونی واقعیات و مقتضیات عرصه تقابل بنیادین و راهبردی انقلاب اسلامی و ملت ایران با نظام سلطه و استکبار به سرکردگی نظام فرعونی حاکم بر آمریکا، ایجاب می کند عنصر مقاومت و خود اتکایی درونی «اقتدار و صنعت دفاعی» بیش از هر مقطع تاریخی در دستور کار قرار گرفته و ضرورت دارد آحاد مردم و مسئولین کشور با وحدت، همدلی، همصدایی، عزم و اراده انقلابی به مقابله با ترفند ها و نقشه های نوین و پیچیده دشمن بپردازند و با تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس، تداوم آن را به عنوان الگوی راهبردی و راهگشا در مقطع حساس زمانی امروز که کشور درگیر جنگ همه جانبه اقتصادی است فرا روی خود قرار دهند تا به فضل الهی، گرفتار دام های پلید و شیطانی پیمان شکنان جهانی نگردیم.
بازنگری تاریخ 8 سال دفاع مقدس، حوادث و رخدادهای متن و پیرامون آن برای نسل های جامعه اسلامی موجب هوشمندی و هوشیاری نسل جوان و آحاد مردم ایران در برابر طمع ورزی و جنگ افروزی های جبهه دشمن علیه کشور خواهد شد و زنده نگه داشتن حوادث و عبرت های دفاع مقدس در فضای عمومی جامعه، سپر امنیت آفرین و مصونیت بخشی است که می تواند عبور پیروزمندانه و افتخارآمیز ملت ایران از شرایط امروز و پیش روندگی انقلاب و پیشرفت کشور به سمت آرمان‌های بلند خود را تضمین کند.
متخصصان متعهد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس، 1000 شهید سرافراز صنعت دفاعی و کارکنان و متخصصان این صنعت، مدافعین حرم و به ویژه فجر آفرینان عملیات بزرگ بیت المقدس و حماسه‌سازان آزادسازی خرمشهر اعلام می دارد: سوم خرداد روز "مقاومت، ایثار و پیروزی"، فرصت ارزشمندی است تا دست اندر کاران صنعت دفاعی با واکاوی حماسه تاریخی و سرنوشت ساز فتح خرمشهر و تبیین چرایی جنگ تحمیلی، اقتدار و اراده سترگ خود در پاسداری از انقلاب و اسلام عزیز را به نمایش گذاشته و این پیام راستین را به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی بدهند که «کارکنان خدوم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» ضمن بهره گیری و الهام از مکتب مقاومت و استکبارستیزی امامین انقلاب اسلامی، آماده حضور فداکارانه در خرمشهر های فراروی انقلاب و میهن اسلامی از جمله عرصه جنگ تحمیلی اقتصادی امروز دشمن هستند و با تبعیت از فرامین راهگشا و دوراندیشانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) هرگز اجازه نخواهند داد گزندی متوجه این سرزمین مقدس و این انقلاب تاریخ‌ساز گردد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/103107/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پادشاه لخته

هم میهن: پایان گشت ارشاد و روسیاهی تندروها

مجروح شدن نوزاد 20 روزه فلسطینی بر اثر بمباران ارتش اسرائیل

حسین رفیعی: سیامک حرف میزنه من میخندم

هنرنمایی زنده یاد رضا داوودنژاد در «زندگی به شرط خنده»

گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره میزان خسارات عملیات تنبیهی «وعده صادق»

تحسین حمله تنبیهی ایران توسط نمایندگان پارلمان ترکیه

830 طرح مسئولیت اجتماعی استان فارس در رصد شرکت ملی نفت/ 4 همت اعتبار اختصاص یافت

ریاض برای متعادل کردن بودجه به نفت بالای 96 دلار نیاز دارد

روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل

ماجرای شایعه خروج ایران از ایکوم و ایکوموس چیست؟

طرح تامین مالی ⁧تولید⁩ و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد

اذعان آمریکا و غرب به دست برتر روسیه در جنگ با اوکراین

چه هوای دل‌انگیزی دارد این خانه!

عماد گَند زد!

توصیه میرسلیم به دولت رئیسی درباره ریشه‌کنی فساد: جرأت‌مندانه عمل کنید!

74 هزار فعالیت تعمیراتی با هدف افزایش تولید نفت در گچساران

چطور بچه‌ای لوس و شکننده تربیت نکنیم!

معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد

مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی فعالان اقتصادی به مجوزهای جدید اعلام شد

یک دهه حرف‌های تکراری؛ آیا مواضع فرزین با رئسای سابق بانک مرکزی تفاوتی دارد؟!

جزئیات افزایش حقوق سرایداران مدارس اعلام شد

بین مال دنیا و نورالدین همه دنیا رو انتخاب کردن!

بررسی چالش‌های رژیم صهیونیستی با مستندهای افق

ارسال اقلام مورد نیاز به سیستان و بلوچستان توسط سپاه و ارتش

‏از جمله ماجراهای دوقلوی همسان داشتن

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

آغاز فروش اینترنتی دارو از ماه آینده

دوست داشتی شوهرت گرگ بود یا بره؟!

اعلام زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

روایت مقام سازمان ملل از وضعیت بیمارستان‌های غزه

پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین روز سینمایی فروردین 1403

شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات، لیست 16 نفره می‌دهد

کدام چهره‌های سیاسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی‌نژاد حضور داشتند؟

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

تیزر جدید شب‌آهنگی با حضور بازیگر زن جوان

شوخی های جالب کاربران فضای مجازی با حمله اسرائیل به اصفهان

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

مذاکرات هند و اوپک درباره تحولات بازار نفت

حماس: درحال حاضر زمینه‌ای برای مذاکره وجود ندارد

فصل سوم «پدرخوانده» ابوطالب آماده پخش شد

ترفندهای بچه برای درآمدزایی!

عضو کمیسیون امنیت ملی: اقدام روز گذشته اسرائیل گوشمالی دیگری خواهد داشت

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

واردات نفت چین از روسیه در ماه مارس افزایش یافت

مقام مسئول: 6 دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند

آیت‌الله جوادی آملی: بانک‌ها جلوی اختلاس‌ها را بگیرند

جزئیات آخرین تحولات منطقه از زبان خبرنگار صداوسیما در مرز لبنان

پیامدهای اِل‌نینو؛ اعلام وضعیت اضطراری و جیره‌بندی برق در اکوادور

سروش رفیعی: حاشیه ندارم چون فیلم بازی نمی‌کنم!

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی