اخبار محرمانه

آخرين مطالب

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی بیمه دی

بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی 97 درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی 97 درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ بهمن برزگر معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1402 رویکرد بیمه دی با هدف بهبود مشتری مداری، خدمات پس از فروش و تکریم ارباب رجوع، به طور جدی در چارچوب مفهمومی به عنوان تحول دیجیتال مطرح شد که در این راستا چرخه نظرسنجی را به عنوان یکی از مهم ترین مؤلفه های مربوط به تحول دیجیتال در دستور کار قرار دادیم.
وی بیان کرد: در ابتدای این مسیر، به توسعه کانال های ارتباطی پرداختیم به نحوی که نظرسنجی از مراجعان نزیک به 100 شعبه تخصصی جبران و شعب عادی بیمه دی را در دستور کار قراردادیم. زمانی که فردی به عنوان مراجع به یکی از این شعب مراجعه می نماید، در زمان دریافت خدمات بیمه گری یا در زمان پرداخت خسارت و ... فرصتی فراهم شده تا مراجع بتواند از طریق کانال های ارتباطی شامل QR code و اعمال نظرسنجی در سایت و یا از طریق شماره گیری سرشماره 1671، یا استفاده از ussd و وارد کردن شماره #1671* نظر خود را درخصوص کیفیت ارائه خدمات ثبت نمایند.
معاون برنامه ریزی و تحول مسب و کار بیمه دی در ادامه افزود: این مهم از طریق نصب استند در شعب به اطلاع مراجعان محترم رسیده و از 15 فروردین ماه سال جاری به اجرا گذاشته شده است. همچنین اولین دوره پایش داده های این نظر سنجی اخیراً انجام شده که طی آن قریب به 95 درصد مراجعان از کیفیت ارائه خدمات خیلی راضی بوده اند، 2/5 درصد نیز گزینه راضی را انتخاب کرده اند و در نهایت 2/5 درصد از خدمات ناراضی بوده اند که اطلاعات این نظرسنجی در اختیار مدیریت امور مشتریان قرار گرفت تا پیگیری های لازم انجام شود. همچنین این پایش ها به صورت ماهانه انجام خواهد شد.
عضو هیأت عامل شرکت با اشاره به برنامه های تحول دیجیتال عنوان کرد: در ادامه به دنبال این مهم هستیم تا با سهل ترین شیوه ها بتوانیم با مشتریان و مراجعان شرکت در ارتباط باشیم. البته برنامه های بیشتری در بستر تحول دیجیتال در برنامه عملکردی امسال این معاونت برنامه ریزی شده است که یکی از این اقدامات و برنامه های تسری این نظرسنجی به ازای هر همکارمان است در واقع در این راستا به دنبال بهبود مولفه های نحوه برخورد با مشتری و تکریم ارباب رجوع هستیم.
وی در ادامه ضمن اشاره به نحوه بهره گیری از داده های این نظر سنجی تصریح کرد: این داده ها به ما کمک می کند شعب قوی تر را شناسایی کنیم و شعبی که نیاز به بهبود دارند را مورد بررسی بیشتر قرار دهیم. بیمه دی به عنوان یک شرکت بیمه ای، خدمت رسانی به مشتریان را به عنوان مهمترین وظیفه خود در دستور کار قرار داده است که مهم ترین مولفه برای ارائه خدمات بهتر، بهره گیری از بازخورد هاست که این سامانه این مهم را فراهم می کند که موجب تحول چشمگیری خواهد شد.
وی اذعان کرد: پیش از این در سیستم نظرسنجی شرکت، نظرسنجی از مراکز درمانی را داشتیم و با برنامه اجرا شده‌ی اخیر این چرخه نظرسنجی را تکمیل کرده ایم. این کار گامی مهم در دریافت نظر خدمت گیرندگان است و در آینده نزدیک این نظرسنجی علاوه بر شعب در دفاتر نمایندگی نیز پیاده سازی خواهد شد. در بستر دیجیتال نیز تمامی خدمات آنلاین به زودی به نظرسنجی مجهز خواهند شد.
بهمن برزگر تأثیر داده های نظرسنجی در بهبود عملکرد شرکت را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با استفاده از این داده ها که از طریق سایت، مرکز تماس 1671 و مرکز صدای مشتری در سامانه دی دار به دست می آید در واقع ما اطلاعاتی از نقاط قوت ضعف و همچنین نیاز های مشتریان خواهیم داشت که در ادامه می تواند حتی به توسعه محصولات بیمه ای و ایجاد بیمه نامه های جدید در شرکت منجر شود.
وی در پایان اظهار کرد: این مهم از طریق اجرای سختگیرانه و دقیق فرآیندهای نظرسنجی امکان پذیر است که امیدواریم با همت و یاری همه معاونت ها و مدیریت ها در سطح ستاد و شعب این افق ترسیم شده دی به زودی به منصه ظهور برسد.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/1222101/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راه‌اندازی ایمن طرح‌ها با کسب تأییدیه‌های لازم از شرکت ملی صنایع پتروشیمی

جشن خاموشی مشعل‌های گازی در آینده نزدیک برگزار می‌شود

رونمایی از 4 تجهیز لبه فناوری صنعت گاز در نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

سودای جدایی‌طلبی شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی از اسرائیل

معاریو: ارتش اسرائیل راه‌حلی برای مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله ندارد

معضل چپ و راست برای "پژمان جمشیدی"

زیباکلام: دولت رئیسی محل شکست، درجازدن و ناکامی است

سامانه جریان‌سنج چندفازی (MPFM) سیار شرکت نفت و گاز اروندان رونمایی شد

مدیرعامل منطقه ویژه انرژی پارس از رسانه‌های روابط عمومی وزارت نفت بازدید کرد

پیشرفت 94 درصدی پروژه‌های 1403 صندوق بازنشستگی صنعت نفت

طرح باک‌پر در مبادی مرزی در حال اجراست

ضرورت استفاده از هوش مصنوعی در صنعت نفت

دروغ کامران به شیوا لو رفت

عکس قدیمی از هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی در حال خوردن آش افطاری

بهره برداری از طرح فیبر نوری استان قم با حضور رئیس جمهور

چرا قیمت مسکن در تهران گران‌تر از بعضی شهرهای بزرگ دنیاست؟

آیین واگذاری بیش از 7 هزار زمین و واحد مسکونی نهضت ملی با حضور رئیس جمهور

نماینده مجلس: با یک آیه و شعار که بانکداری اسلامی نمی‌شود

«شکارچی مجازی» فردا روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود

یونس آرام آرام مسیرش را عوض می کند

موسوی: قالیباف اطلاعی از موضوع تفاهم‌نامه برای دریافت فیدلتی نداشت

واکنش سایت جبهه پایداری به موضع شریعتمداری درباره بی‌حجابی

توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

نشست خبری مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نمایشگاه نفت

1000 میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت‌های جامعه ایثارگری قم اختصاص یافت

خاندوزی: رکورد ورود سرمایه خارجی شکسته شد

رضا عطاران «صدام» می‌شود!

جزئیات جدید کمال خرازی از خرابکاری اسرائیل در اصفهان

سیدحسن خمینی: بعضی شخصیت‌ها توان این را دارند که یک موجی را درون جان‌های دیگران ایجاد کنند

کنایه سنگین آذری جهرمی به زاکانی: چاهی نکن بهر کسی!

دیدار رئیسی با خانواده شهیدان زین‌الدین و صداقت

پیش‌بینی متفاوت پزشکیان از آینده مجلس دوازدهم

سریالی که این روزها در کره طوفان به پا کرده است

دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با نخبگان و مسئولان «فردو»

فرمانده کل ارتش: دنیا به قبل و بعد از عملیات «وعده صادق» تقسیم شده است

محسن رضایی: شورای نگهبان می‌تواند به بهبود ساختارهای اقتصادی کمک کند

رئیس سابق ارتش رژیم صهیونیستی: تمرکز ما بر ایران بود نه حماس

معاون رئیسی: در بحث هیئت رئیسه مجلس، دولت در حال حاضر قصد اظهارنظر رسمی ندارد

پژوهش‌های دانش‌بنیان در شرکت تأسیسات دریایی کلید خورد

127 طرح پتروشیمی در کشور در حال اجراست

افزایش شمار شهدای غزه به 34 هزار و 904 نفر

راه حل رسیدن به ایران قوی از نظر مهران رجبی

جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر انقلاب دیدار کردند

پاکستان: خط لوله گاز ایران، اولویت ما است

حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه نفت بیانگر اعتماد به داخلی‌هاست

بیش از 2 میلیون مترمکعب صرفه‌جویی گاز با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها

آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی گاز و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور

شرکت ملی گاز ایران 2 تفاهم‌نامه همکاری در نمایشگاه نفت امضا کرد

نرخ بهره بین بانکی ثابت ماند

من اصلا عصبی‌ام؟!

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی