اخبار محرمانه

آخرين مطالب

نگاهی به رسوایی‌ جنسی 5 رئیس‌جمهور آمریکا بین الملل

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / یورونیوز به بهانه مرگ جفری اپستین، قاچاقچی جنسی که ارتباط نزدیکی با تعدادی از روسای‌جمهور آمریکا داشت، کارنامه اخلاقی 5 رئیس‌جمهور این کشور را بررسی کرد.
به گزارش یورونیوز، مرگ جفری اپستین، سرمایه گذار آمریکایی در زندان فدرال نیویورک در هفته گذشته جنجال زیادی در آمریکا و بسیاری دیگر از کشور‌های جهان به پا کرد. وی ششم ژوئیه بازداشت شد و با اتهام «قاچاق جنسی» با افراد زیر سن قانونی روبرو بود.
او در طول حیات خود با دو رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ و بیل کلینتون رابطه نزدیک داشت و اکنون مخالفان سیاسی آن‌ها از دونالد ترامپ و بیل کلینتون به عنوان افرادی یاد می‌کنند که ممکن است نامشان در پرونده رسیدگی به اتهامات جفری اپستین مطرح شود. این در حالی است که نام بسیاری از چهره‌های سرشناس دیگر نیز به دلیل رابطه نزدیک با اپستین بر سر زبان‌ها افتاده است. از جمله این چهره‌ها می‌توان به شاهزاده اندرو، پسر ملکه الیزابت و اهود باراک، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
در این گزارش نگاهی گذرا به رسوایی‌های جنسی روسای جمهور آمریکا انداخته‌ایم.
ارتباط وارن جی هاردینگ با منشی شخصی
وارن جی هاردینگ بین سال‌های 1921 تا 1923 رئیس جمهور آمریکا بود. او که بیست و نهمین رئیس جمهور آمریکا محسوب می‌شود با منشی شخصی خود به نام نان بریتون ارتباط نامشروع پنهانی داشت. نان بریتون بعد‌ها ادعا کرد که فرزندی از وارن جی هاردینگ دارد. این ادعا در سال 2015 میلادی با انجام آزمایش «دی ان ای» به اثبات رسید.
ارتباط وارن جی هاردینگ با نان بریتون در دوران ریاست جمهوری وی ادامه یافت. وارن جی هاردینگ در سال 1923 در حالی که دوره اول ریاست جمهوری وی به پایان نرسیده بود درگذشت. در آن زمان شایعات زیادی مطرح شد که همسر وارن جی هاردینگ او را مسموم کرده است.
رابطه فرانکلین دی روزولت با منشی همسرش
از فرانکلین دی روزولت، سی و دومین رئیس جمهور آمریکا به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روسای جمهور این کشور یاد می‌شود. او در زمان بحران اقتصادی و جنگ جهانی دوم ساکن کاخ سفید بود.
او رابطه‌ای طولانی با لوسی مرسر، منشی همسرش داشت. تخمین زده می‌شود که ارتباط آن‌ها سال‌ها پیش از ورود فرانکلین دی روزولت به کاخ سفید و در سال 1916 آغاز شد.
النور روزولت، همسر سی و دومین رئیس جمهور آمریکا پس از آنکه نامه‌های عاشقانه لوسی مرسر را در کیف همسرش پیدا کرد به او پیشنهاد طلاق داد. با این حال آن‌ها طلاق نگرفتند.
جان اف کندی، مریلین مونرو و دیگر معشوقه‌ها
جان اف کندی، جوانترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا با زنان زیادی ارتباط غیراخلاقی داشت. یکی از آن‌ها، مریلین مونرو، هنرپیشه سرشناس سینمای هالیوود بود. در 11 مه سال 1962 هنگامی که مریلین مونرو در مراسمی ترانه «تولدت مبارک آقای رئیس جمهور» را با لحنی عاطفی برای جان اف کندی خواند شایعات زیادی در مورد احتمال ارتباط آن‌ها مطرح شد.
جان اف کندی که سی و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا بود در روز 22 نوامبر سال 1963 در شهر دالاس ترور شد و درگذشت. مریلین مونرو یک سال پیش از آن خودکشی کرده بود. شایعات زیادی در مورد احتمال ارتباط خودکشی او با رابطه‌اش با رئیس جمهوری وقت ایالات متحده مطرح شده است.
بیل کلینتون و مونیکا لویسنکی؛ تبعات سیاسی یک رسوایی جنسی
بیل کلینتون، چهل و دومین رئیس جمهور آمریکا 32 سال پس از جان اف کندی وارد کاخ سفید شد. او در دور دوم ریاست جمهوری خود درگیر رسوایی ارتباط غیراخلاقی با مونیکا لوینسکی، کارآموز کاخ سفید شد. این رسوایی به استیضاح بیل کلینتون منجر شد؛ هرچند مجلس سنای آمریکا رای به برکناری او از مقام ریاست جمهوری نداد.
پیش از رسوایی ارتباط با مونیکا لویسنکی دستکم پنج زن رئیس جمهوری وقت آمریکا را به سوءاستفاده جنسی متهم کرده بودند. رسوایی مونیکا لوینسکی از بسیاری جهات نقطه عطفی در تاریخ رسوایی‌های اخلاقی روسای جمهور و سیاستمداران آمریکایی بود. نه تنها برای اولین بار رابطه غیراخلاقی رئیس جمهور دارای تبعات سیاسی بود بلکه برای اولین بار رئیس جمهور در مورد آن سخن گفت و بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پس از آن بسیاری از مردان سیاستمدار آمریکایی مجبور به عذرخواهی علنی بابت روابط غیراخلاقی خود با زنان شدند.
بیل کلینتون پس از دوران ریاست جمهوری خود با جفری اپستین رابطه نزدیکی داشت و برخی گزارش‌ها حاکی است که چند بار با هواپیمای خصوصی وی به سفر رفته بود.
دونالد ترامپ؛ اتهام پرداخت «حق السکوت» به بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی
در طول کارزار انتخاباتی سال 2016 ویدئویی قدیمی از دونالد ترامپ پخش شد که وی در آن از علاقه خود به آزار زنان سخن می‌گفت. تاکنون بیش از 20 زن رئیس جمهور کنونی آمریکا را به سوءرفتار جنسی متهم کرده اند. دونالد ترامپ تاکنون همه این اتهامات را رد کرده است.
استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلم‌های غیراخلاقی با اقامه دعوی علیه دونالد ترامپ گفت در سال 2006 با وی رابطه غیراخلاقی داشته است. به گفته استورمی دنیلز وکیل شخصی دونالد ترامپ پیش از انتخابات سال 2016 به او 130 هزار دلار پرداخت کرده بود تا درباره این رابطه سکوت کند.
دونالد ترامپ در سال‌های دهه‌های 1990 و 2000 رابطه نزدیکی با جفری اپستین داشت. رئیس جمهور آمریکا در آن زمان در منطقه پالم بیچ در ایالت فلوریدا با اپستین همسایه بود. دونالد ترامپ در سال 2002 در مورد وی گفته بود: «با جفری اپستین به من خوش می‌گذرد. بنا به شایعات موجود او به اندازه من به زنان علاقه دارد در حالی که بسیاری از آن‌ها جوان هستند.»
اکنون باید دید که آیا تحقیق در مورد اقدامات جفری اپستین از جمله «قاچاق جنسی» با دختران زیر سن قانونی منجر به افشای راز‌های بیشتری از رسوایی‌های جنسی روسای جمهور آمریکا می‌شود یا خیر.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/148324/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

شیائومی نیامده رکورد زد!

تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

ادامه سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

در تقدیر من جز خدمت به خلق نیست!

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!

بی‌رمقی اونس جهانی برای سومین روز متوالی

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

علیرضابیگی: دولت ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد

مهاجرت با ویزای جعلی

استاد دانشگاه کلمبیا در اعتراض به سرکوب دانشجویان خواستار استعفای رئیس دانشگاه شد

خانجانی: توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد

هر دختری باید کفش سفید داشته باشد

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود

نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!

توضیحات جالب سیدجواد هاشمی درباره مد در ایران

رونمایی از فصل جدید «آقای قاضی» با بازی بهزاد خلج

غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان؛ مبنا کدام قانون باید باشد؟

مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا

جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به فرانسه رسید

شوخی با سیدجواد هاشمی در فضای مجازی!

جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید

تنش میان حزب‌الله با رژیم اسرائیل بالا گرفت؟

رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه

جنبش انصارالله یمن: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است

2 خبر خوش فوتبالی رئیس صداوسیما

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

انتقاد از مصوبه مجلس در مورد مالیات طلا؛ دیگر مردم سمت خرید طلا هم نمی‌آیند

واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو

رئیس‌جمهور فرانسه طاقت لایی‌خوردن نداشت

زادگاه مسعود ده نمکی کجاست؟

باقری: کلید برقراری آرامش در منطقه توقف جنایات رژیم صهیونیستی است

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

قیمت تخم‌مرغ در سراشیبی افتاد؟

هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش

عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!

قیمت انواع ملک در تهران سال 1353 را ببینید! / عکس

شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد

مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود

سوال و پاسخ کوتاه با سیدجواد هاشمی

تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره منوچهر متکی

عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

سایه‌روشن سهام سرخابی‌ها

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی