اخبار محرمانه

آخرين مطالب

پشت پرده تحصيلات تکميلي مشايي اخبار محرمانه از منابع دیگر

  بزرگنمايي:

سايت روشنايي در گزارشي به گوشه‌اي از چگونگي ثبت نام رحيم مشايي در دوره‌هاي تحصيلات تکميلي پرداخته است.

سايت روشنايي نوشت: يکي از شبهاتي که رسانه هاي مخالف دولت درباره مهندس مشايي بشدت ترويج مي کردند بحث مدرک تحصيلي ايشان بود. اين موضوع بعد از آن قوت گرفت که در طرح اصلاح قانون انتخابات بحث مدرک تحصيلي کارشناسي ارشد بعنوان يکي از شرايط نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري گنجانده شد.

از آنجايي که مهندس مشايي در مقطع کارشناسي رشته الکترونيک فارغ التحصيل شده بود رسانه هاي مخالف مي کوشيدند با ايجاد ابهام درباره شرايط حضور مهندس مشايي موضوع نداشتن مدرک کارشناسي ارشد را دليلي بر ردصلاحيت ايشان از حضور در عرصه انتخابات تلقي نمايند.

بعد از مدتي که در گوشه کنار اخباري مبني بر ادامه تحصيل مهندس مشايي در مقطع کارشناسي ارشد شنيده شد اين بار سعي شد با خبرسازي هاي کاذب، موضوع تحصيل وي را نشانه گرفته و شايعاتي مانند ثبت نام نکردن به موقع در دانشگاه تربيت مدرس و يا کسب نکردن نمره حدنصاب در آزمون را در رسانه ها منتشر کردند.

به گزارش روشنايي مهندس مشايي در هفته آخر سال 1391 در جمع محدودي از حاميان دولت در پاسخ به پرسش يکي از حضار درباره سرنوشت مدرک تحصيلي ايشان توضيحات مفصلي ارائه کردند. با مقايسه سخنان ايشان و فاصله معنادار اين اظهارات با اخبار سراسر کذب رسانه هاي مخالف به خوبي مي توان سطح نگاه و افق انديشه مهندس مشايي را مشاهده کرد.

آنچه که از سخنان مهندس مشايي برمي آمد اين بود که ايشان هيچ دغدغه اي نسبت به حضور در انتخابات ندارد و اين فقط نگراني مخالفين دولت است که سعي دارند با دامن زدن به شايعات و متوسل شدن به دروغگويي فضا را به نفع برخي از مخالفين دولت غبارآلود کنند.

آنچه در پي مي آيد گزيده اي از سخنان مهندس مشايي در پاسخ به سوالي درباره مدرک کارشناسي ارشد ايشان است:

« من يک مدرک کارشناسي الکترونيک داشتم. ديدم که وقتي حرف مي زنم آقايان مدام اشکال مي گيرند که شما سواد نداري! گفتم که فوق ليسانس الکترونيک بگيرم باز هم اين اشکال براي من وارد است بنابراين خواستم در حوزه علوم انساني ادامه تحصيل بدهم تا حداقل اگر بگويند مدرک داري يا نه مدرک فوق ليسانس را به اقايان نشان بدهم(خنده حضار)

من که مسوليت دارم اصلا فرصت ندارم که در دوره هاي روزانه شرکت کنم چون واقعا فرصت شرکت در کلاس ها را ندارم. بنده در دروه هاي مجازي دانشگاه تربيت مدرس شرکت کردم. درس ها را خواندم و رفتم امتحان دادم. بعد از مدتي وزير علوم آمده بود پيش دکتر احمدي نژاد و گفته بود که مشايي در امتحانات نفر اول شده، چکار کنيم حالا؟(خنده حضار) آقا احمدي نژاد هم گفته بودند خب مي خواهيد چکار کنيد معلوم است، اعلام کنيد؛ البته اول شدنشان را اعلام نکنيد ولي قبوليشان را اعلام کنيد!

دکتر عزيزي معاون توسعه منابع انساني وقت از طرف بنده رفت فيش ثبت نامي را واريز کرد. حتي از پول خودشان واريز کردند که هنوز هم از من پس نگرفته اند. مدارک من را گرفت و کار ثبت نام را انجام داد. چند ماه گذشت تا اينکه من گفتم امتحان دانشگاه کي هست؟ من آماده امتحان هستم. بعد از چند روز از دانشگاه اعلام کردند که شما ثبت نام نکرده ايد! آقاي عزيزي خودشان فيش و مدارک را به آنها نشان داد و گفت که کار ثبت نام را انجام داده اند ولي باز هم گفتند که نه!

به وزير علوم ماجرا را گفتيم و ايشان هم دستور دادند که در کميسيون موارد خاص بررسي شد باز هم هر چه منتظر مانديم از دانشگاه خبري نشد ترم مهر گذشت، ترم بهمن ماه نامه آمد که مهرماه سال آينده مي توانيد ثبت نام کنيد من هم پيگيري نکردم و از خير آن گذشتم.

البته فهميدم کار چه کسي بود. خبردار شديم که دستور چه کسي بود که اجازه ندهند من درس بخوانم که مبادا براي انتخابات رياست جمهوري بنده مدرک تحصيلي داشته باشم. به زور نگذاشتند که من ثبت نام کنم.

خداي متعال يک فرصت ديگري به من داد. اين دوره هاي فراگير پيام نور که ثبت نام مي کردند يکي از دوستان به من خبر دادند من هم ثبت نام کردم، رفتم امتحان دادم. آزمون 90 تا سوال داشت من از جلسه که بيرون آمدم با خودم محاسبه کردم که نهايتاٌ من 10 تا از سوالات را غلط پاسخ داده ام ولي 80 تا را حتماٌ درست زده ام. باز محض احتياط گفتم 10 تا هم اضافه بر 10 تاي قبلي براي پاسخ هاي غلط منظور مي کنم. با خودم گفتم ديگر قبولي قطعيست. کارنامه که آمد ديدم نمراتش پائين شده فهميدم يک آدم مومن بعد از اينکه من آزمون را داده ام پاسخنامه مرا برداشته و جواب هاي صحيح مرا کلاٌ عوض کرده و اينقدر ناشيانه اين کار را کرده بود که با نگاه اولي مي شد متوجه چنين دستکاري شد! بالاخره به من گفتند در 3 تا از درس ها قبول شده ايد و در 2 تا درس ديگر نه! با توجه به اين که من کارشناسي ام در رشته الکترونيک بوده به همين جهت چند واحد را هم پيش نياز گذراندم. در يک ترم 12 واحد و در ترم ديگر 14 واحد در يکي از تابستان ها 6 واحد و در يکي ديگر 2 واحد گذراندم و در کل تاکنون 44 واحد درسي را گذراندم.

از طرف ديگر من براي دوره هاي ارشد دانشگاه آزاد هم ثبت نام کرده بودم که به علت مشغله کاري اصلا زمان آزمون به کلي از يادم رفته بود و به همين دليل طبيعي بود که اصلا در جلسه آزمون شرکت نکنم. باز همان آدم مومن رفته بود از برگه پاسخنامه من يک عکس گرفته بود و زدند رسانه ها که مشايي اصلا به پاسخنامه اش دست نزده و چيزي بلد نبوده، غافل از اينکه من اصلا امتحان شرکت نکرده بودم!(خنده حضار)

حالا با همه اين حرف و حديث ها برخي خيال کردند که براي رياست جمهوري مدرک کارشناسي ارشد الزامي هست به همين دليل نهايت موانع را ايجاد کردند که من نتوانم مدرک کارشناسي ارشد را بگيرم غافل از اين که همين الان با مدرک ديپلم هم مي شود براي رياست جمهوري شرکت کرد. من هم نه بخاطر انتخابات بلکه بخاطر اينکه براي اين حرف هايي که مي زنم مدرکي ارائه بدهم براي کارشناسي ارشد آزمون دادم.(خنده حضار)»

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/21/

نظرات شما

admin-magz

محسن

برادر عزيز در مقطع ارشد که نميشه تابستان واحد برداشت!!! که شما پاس کردي!!!!!

۲۶/۰۲/۱۳۹۲

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چرا رئیس سازمان آمان استعفا کرد؟

واکنش شورای رقابت به افزایش 150 میلیونی قیمت پژو پارس

توافقی که از دست رفت؛ پشت‌ پرده مذاکرات روسیه و اوکراین

بوسه‌ای که سانسور نشد

مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم

روزنامه‌نگار اسرائیلی: باید چند رودخانه از خون اهالی غزه جاری کنیم

درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی

جت شخصی چند؟

خاطرات فراموش‌نشدنی پایان جنگ از زبان «مسعود ده‌نمکی»

جهانگیری: در سال 84 که دولت را به احمدی‌نژاد تحویل دادیم خودروسازی ایران از ترکیه و چین جلوتر بود

همبستگی با غزه مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان

سانسور گسترده رسانه‌های جهان بخاطر حفظ منافع رژیم صهیونیستی

من آدم مجرد سوار ماشینم نمیکنم!

گام‌های اصلی در تربیت جنسی کودکان

برای از ما بهتران؟

تحریم ایران و شرایط شکننده بازار نفت

چالش اعتماد مصرف‌کنندگان به محصولات داخلی

کودک فلسطینی: خواب دیدم توسط ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدم!

مسعود ده‌نمکی: پدرم می گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن

داوری خطاب به دولت رئیسی: کاش برای دستاوردسازی‌های کاذب، حداقل کمی عدد بیاموزید

تابستون نزدیکه و هندوانه رو اینجوری برش بزن

هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح

کلیه ناخدا رو به اسم نورالدین خریدند!

جشن تولد ساده و بی ریای بازیگر پیشکسوت

عملیات «وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه

جنگ غزه دانشگاه‌های آمریکا را به هم ریخت

یکی از ساکنان روستاهای چابهار: دولت یک ریال از غرامت سیل را به ما نداده است

روزنامه‌نگار اسرائیلی: همه اهالی غزه مستحق شکنجه و مرگی دردناک هستند

7 ستونی که از اسرائیل فروریخت

آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس

موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل

مجری سابق برنامه «هفت»: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید!

متقی: بعد از جنگ غزه و عملیات وعده صادق، اسرائیل مجبور شد سفارتخانه‌هایش را در کشورهای منطقه ببندد

نقشه تندروها برای «عبور از قالیباف»

سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!

آمریکا تحریم‌هایی مرتبط با ایران اعمال کرد

وزیر کشور: 45 نماینده در مرحله دوم انتخابات راهی خانه ملت می‌شوند

در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به پاکستان چه‌ گذشت؟

با این رفتار، همیشه از جاری هات سرتر و جلوتری

پیدایش ابرقدرت اسلامی

کدام بانک‌ها به تعهدات ارزی خود عمل نکرده اند؟

بورس صعودی می‌ماند؟

توضیح بهادری جهرمی در مورد طرح ساماندهی اجاره‌بها

سختی‌های کار «سلطان و شبان» که کمتر شنیدید

روایتی از همکاری‌های اطلاعاتی مجاهدین با ارتش صدام

پادوی سابق ترامپ علیه ترامپ

عدم بیمه کارگران ساختمانی با وجود دستور فوری رئیس جمهور

فرمانده 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ 3»

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی