اخبار محرمانه

آخرين مطالب

پیام تبریک مقامات کشوری و لشکری به فرمانده جدید سپاه سیاسی

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / چهره‌های سیاسی و نظامی انتصاب فرمانده جدید کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی با دریافت حکمی از آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا به سمت فرماندهی کل سپاه منصوب شد. به همین مناسبت، چهره‌های سیاسی و نظامی پیام‌های تبریکی صادر کردند.
متن این پیام های به شرح ذیل است:
وزیر دفاع
امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی انتصاب سردار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران را به وی تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إنّ اللهَ یُحِبُّ الَّذیِنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِهِ صَفّاً کَأنَّهُم بُنیَانٌ مَرصوُص
خداوند کسانی را دوست می دارد که در راه او جهاد می کنند «و از ثابت قدمی »گوئی بنائی پولادین و استوارند.(صف، آیه4)
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
ارتقاء درجه و انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همزمان با ایام فرخنده میلاد موفور السرور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه و سالروز تشکیل نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امیدوارم در پرتو تجارب گرانسنگ، نگاه عالمانه، ژرف اندیشانه و روحیه انقلابی و دشمن ستیزانه جنابعالی شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.
توفیقات روز افزون آن برادر ارجمندم را در سایه الطاف و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبریهای حکیمانه مقام معظم فرمانده کل قوا از درگاه قادر متعال خواستارم.
سرتیپ ستاد امیر حاتمی
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرلشکر صفوی
سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه در روز پانزده شعبان المعظم و ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اعطای درجه سرلشکری از سوی فرمانده معظم کل قوا را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
فرماندهی جنابعالی در سپاه که بحمدالله برخوردار از ایمان و خردمندی، تقواو اخلاص و دارای سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس و دانش نظامی در سطوح عالی سپاه پاسداران می‌باشید، نویدبخش دوره‌ای پرافتخار در حیات طیبه سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی است.
برخورداری از اندیشه و نگاه راهبردی و شناخت عمیق شما نسبت به تغییر و تحولات محیط ملی، منطقه‌ای و بین المللی و همچنین قدرت ابتکار عمل، پیش بینی و پیش دستی عالمانه نسبت به رخداد‌های آینده، جنابعالی را فرمانده‌ای در طراز انقلاب کبیر اسلامی قرار داده است.
ان شاءالله در دوران فرماندهی جنابعالی شاهد تقویت، رشد و تکامل همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون از جمله اقتدار دفاعی و فرهنگی، قدرت بازدارندگی مؤثر، اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی و کمک به سازندگی کشور و رویاروئی با حوادث غیر مترقبه خواهیم بود.
اینجانب با قدرشناسی از مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بابت این انتخاب شایسته و هوشمندانه، موفقیت و سربلندی آن همرزم مؤمن، شجاع و آحاد پاسداران دلاور و سلحشور را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ذات اقدس ربوبی مسئلت می‌کنم.
سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
شمخانی
متن پیام دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به شرح ذیل است:
برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
انتصاب جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشآت گرفته از تقوی، مشی جهادی و انقلابی، دانش و تجربیات موفق شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و می‌تواند به عنوان سرمایه‌ای ارزنده مسیر تعالی مستمر نهاد مقدس سپاه را پرشتاب‌تر کند.
امید است به برکت روز میلاد مولایمان حضرت، ولی عصر (عج) این انتصاب شایسته منشاء برکت و خیر کثیر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و کشور عزیزمان، ایران پرافتخار باشد.
ظریف
در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با انتشار پیامی، این انتصاب را به سرلشکر سلامی تبریک گفت.
در متن پیام ظریف آمده است:
برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
با سلام و تحیت
انتصاب جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای شما در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
محمد جواد ظریف
وزیر امور خارجه
صالحی
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی را در مقام فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:
برادر گرامی، سردار سرلشکر حسین سلامی
بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم.
حضور شخصیتی بصیر، جامع نگر و انقلابی در این سنگر حساس و مقدس نمایانگر توانمندی، درایت و هوشمندی جنابعالی در ادامه مسیر اسلاف خود به منظور ایجاد اندیشه‌ای نو و کوششی خستگی ناپذیر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌باشد.
در پایان دوام سلامتی و بهروزی جنابعالی و همکاران گرامی را در سایه توجهات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) از درگاه احدیّت مسئلت می‌کنم.
علی اکبر صالحی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران
رئیس دفتر رئیس جمهوری
متن پیام تبریک واعظی به سردار سلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی
انتصاب جنابعالی را بعنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال، موفقیت شما در این مسئولیت خطیر را مسئلت دارم.
برغم خواست و آرزوی بدخواهان و دشمنان نظام و ملت، عزم و اراده دولت تدبیر و امید بر تداوم همکاری و تعامل نزدیک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. اینجانب امیدوارم همکاری‌های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، با انتصاب جنابعالی بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.
محمود واعظی
رئیس دفتر رئیس جمهوری
ولایتی
علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل طی پیامی به سردار سرلشگر پاسدار سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
با سلام
انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشگری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.
برای جنابعالی در راستای اجرای دستورات و منویات فرمانده معظم کل قوا، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله به سپاه در جهت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، توفیقات روز افزون مسئلت می‌نمایم.
همچنین لازم می‌دانم از زحمات سردار سرلشگر پاسدار جعفری که در جهت پیشبرد اهداف سپاه در دوره مسئولیتشان تلاش‌های فراوانی را داشته اند تقدیر و تشکر نمایم.
علی اکبر ولایتی
اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور با ارسال پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری که نشان دهنده شایستگی ها و تجارب ارزشمند شما در دوران مسئولیت های مختلف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، صمیمانه تبریک می گویم.
با توجه به نقش تأثیرگذار و توانمندی های فراوان نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند توسعه کشور (که یکی از جلوه های زیبای آن حضور سپاه و ارتش در جریان سیلاب های اخیر کشور بود)، دولت آمادگی کامل دارد، ضمن حمایت از نیروهای مسلح از این توانمندی در حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور استفاده نماید.
از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما در این مسئولیت مهم و خطیر را مسألت دارم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/87599/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

درخواست حماس برای اعزام تیم‌های پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

گشاده دستی دولت در تخصیص بودجه به رسانه‌های همسو

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

آقای ذوالنوری ممنون

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

سیگنال مثبت به بورس تهران

کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم

منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

واقعیت آمریکا بدون روتوش؛ ادامه سرکوب اعتراضات دانشجویی

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

دردسر تیک‌تاک

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

غریب‌ آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد

هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید

طوفان نمک کوهنوردیه!

هلاکت دو تروریست در اطراف زاهدان با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی

سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ایران: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

بازی جالب حدس چهره با سیدجواد هاشمی

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

موی چتری به چه صورت هایی می آید؟

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی