اخبار محرمانه

آخرين مطالب

هشدارهای سردار سلیمانی و لاریجانی درباره مذاکره با آمریکا سیاسی

  بزرگنمايي:

اخبار محرمانه - آخرین خبر / فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم. رئیس مجلس هم گفت که برخی سهل‌اندیشی می‌کنند و می‌گویند مذاکره کنید. مذاکره با ترامپ اصلاً معنا ندارد، او 12 موضوع را گفته است که اولین آن پاک کردن صورت مسئله است، یعنی غنی‌سازی و موضوع هسته‌ای را رها کنیم. هر چیزی زمان دارد و موضوع مذاکره زمان فعلی نیست.
سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی در دومین روز بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ و پاسدار ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی است بر اهمیت صیانت از امنیت کشور، تأکید کرد و گفت: دشمنان درصددند با دو اهرم فشار و تحریم اقتصادی و بر هم زدن امنیت کشور به ما ضربه و لطمه بزنند و در این راستا از همه ظرفیت‌هایشان بهره می‌گیرند.
به گزارش تسنیم؛ فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دیگر امریکا و ایادیش جریان قدرتمند قابل اعتنا در غرب و شرق آسیا ندارد و همه اتکایش به دولتهای نامشروع است، گفت: امریکا و همدستانش به جریانهای القایی و انحرافی متوسل شده‌اند و باید بدانند که امروز ایران اسلامی کشور قدرتمندیست و از نظر نظامی و امنیتی به بلوغ بالایی رسیده است.
سلیمانی تأکید کرد: دشمن امروز به میزان تهدیدی که می‌کند هزینه‌هایش نیز افزایش می‌یابد، جمهوری اسلامی ایران حقیقت تبلوریافته و عینیت‌یافته از دین است، دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.
وی با اشاره به راهبرد "اقتصاد مقاومتی " عنوان کرد: دشمن با گزینه‌های اقتصادی درصدد تحمیل فشارها به ملت ما است اما امروز تمام کارشناسان اقتصادی می‌گویند بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب باید عملیاتی و اجرایی می‌شد، چرا که راهکار برون رفت از چنین شرایطی توسل بر "اقتصاد مقاومتی" است.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تأکید کرد: اگر با تلاش و همت و توجه محض به منویات فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی)، دست در دست هم دهیم به ویژه در حوزه اقتصادی، قطعاً بار دیگر می‌توانیم دشمن را مأیوس و تسلیم کنیم.
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی هم در هشتمین همایش سیاست‌های پولی و چالش‌های بانکداری و تولید با تأکید بر اینکه «مذاکره با آمریکا سهل‌اندیشی و اشتباه راهبردی است»، گفت: ما بعد از مناقشه طولانی 10، 12 ساله مذاکره کرده و به تفاهم رسیدیم که همه هم قبول کردند اما موجودی عجیب و غریب سرکار آمد که زیرش زد و از تفاهم خارج شد. البته که او هر روز از توافقات بین‌المللی خارج می‌شود. یک چیزی در مغز آن‌هاست که به نظر می‌رسد ضایعه‌ای در عرصه بین‌المللی در حال رخ دادن است. البته که چون در برخی شرکت‌ها نفوذ دارند فشار می‌آورند که کاری نکنند.
به گزارش ایسنا؛ وی افزود: بر این اساس برخی سهل‌اندیشی می‌کنند و می‌گویند مذاکره کنید. مذاکره با این فرد اصلاً معنا ندارد، او 12 موضوع را گفته است که اولین آن پاک کردن صورت مسئله است، یعنی غنی‌سازی و موضوع هسته‌ای را رها کنیم. هر چیزی زمان دارد و موضوع مذاکره زمان فعلی نیست.
رئیس مجلس تأکید کرد: این اشتباه راهبردی است که کسی فکر کند در زمان فعلی با این موجود خطرناک که تصمیم‌گیری‌هایی را در منطقه اندیشیده است باید مذاکره شود. آن‌ها باید بفهمند که با حریف سخت طرف هستند و بعد سرشان به سنگ بخورد چون تا این اتفاق نیفتد ول‌کن نیستند.
لاریجانی خاطرنشان کرد: بنده آدم بی‌سوادی در مسائل سیاسی نیستم. با پیگیری مجموعه گفتمان‌ها معتقدم که گفتمان آمریکا تسلیم و تحقیر است. نمونه آن وضعیت عربستان سعودی است که تسلیم شد و پول هم داد اما ببینید چطور با این کشور صحبت می‌شود. یک روز می‌گوید که اگر دست از پشت آن‌ها برداشته شود به زمین می‌خورد و روز دیگر می‌گوید که این کشور فقط پول دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران ملتی متمدن با سابقه تاریخی است و آدم‌های بی‌ریشه‌ای نیستند. بعد از جنگ جهانی که کشورها با هم جمع می‌شدند ایران همیشه بود که آن هم به خاطر عقبه تاریخی‌اش است. به نظر می‌رسد در شرایط فعلی باید همه روشنفکران این وظیفه تاریخی خود را انجام دهند. از من به عنوان یک کارشناس بپذیرید که این موجودی نیست که اگر به او بگویید چهارتا چیز را می‌پذیرید بعد موارد دیگری را مطرح نکند. حتماً بعد از آن جلوتر می‌آید. باید بفهمد که با سد سنگین روبروست تا کارهایش را درست کند.

لینک کوتاه:
https://www.akhbaremahramaneh.ir/Fa/News/91910/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه

قرارداد 6میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین

فرمانده سپاه با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

علت گرانی شدید قیمت پیاز

آقای ناخدا ما آدمای بدی نیستیم

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس

موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم

بازداشت 100 دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

حمله روزنامه زاکانی به آرایش سحر دولت‌شاهی

«پایتخت 7» مرداد 1403 کلید می‌خورد

زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟

ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت

این چه سوزشی است که بر جان من پدید آمد؟!

بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت 8نفر

جلد نشریه آمریکایی تایم با عنوان، تأثیرگذارترین افراد جهان؛ یولیا ناوالنایا

ادعای آمریکا: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد

درخواست حماس برای اعزام تیم‌های پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

گشاده دستی دولت در تخصیص بودجه به رسانه‌های همسو

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

آقای ذوالنوری ممنون

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

سیگنال مثبت به بورس تهران

کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم

منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

واقعیت آمریکا بدون روتوش؛ ادامه سرکوب اعتراضات دانشجویی

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

دردسر تیک‌تاک

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

آرنولد از رقابت با استالونه می‌گوید

تهدید خانواده آرمان عبدالعالی به شکایت از فیلم «بی بدن»

هلاکت 2 تروریست با عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در اطراف زاهدان

سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است

© - www.akhbaremahramaneh.ir . All Rights Reserved.

چاپ ایرانیان کمپانی