اخبار محرمانه
چرا ویلموتس قرارداد نبسته از ایران رفت؟
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 21:33:18
اخبار محرمانه - رسانه‌های اروپایی تحریم‌های بانکی و ترس این مربی بلژیکی از چگونگی دریافت دستمزد را دلیل امضا نکردن قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با مارک ویلموتس عنوان کردند.
به گزارش مشرق ، مارک ویلموتس بامداد چهارشنبه به همراه دستیارانش وارد تهران شد و بعد از بازدید از امکانات فوتبال ایران و مذاکره با مهدی تاج ، جمعه شب بازی‌های لیگ برتر را هم مشاهده کرد. او بعد از اتمام لیگ برتر، شبانه تهران را ترک کرد.
hln بلژیک با اعلام بازگشت ویلموتس به کشورش نوشت: به نظر می‌رسد تحریم‌های بانکی و تردید در چگونگی پرداخت‌های مالی عامل اصلی بازگشت این مربی به کشورش بوده است، چرا که تحریم‌ها برای انتقال وجه به صورت بانکی، مشکلاتی را بوجود می‌آورد و این موضوع باعث شده تا این امضا قرارداد فعلاً صورت نگیرد.
بیشتر بخوانید:
قرارداد ویلموتس دوشنبه نهایی می‌شود
خبرگزاری فرانسه و نشریه معتبر اکیپ نیز با اشاره به بازگشت مارک ویلموتس به کشورش نوشتند که هنوز توافق نهایی بین دو طرف حاصل نشده و به همین خاطر قراردادی بین او و فدراسیون فوتبال ایران امضا نشد.
اشپیگل آلمان نیز نوشت مارک ویلموتس در حالی که با قراردادی یک میلیون یورویی در آستانه هدایت ایران بود، با این تیم قراردادی امضا نکرد و به همین خاطر به کشورش بازگشت. آن طور که گفته شده این مربی در صورتی به ایران باز خواهد گشت که دو طرف در تمامی مسائل به توافق کامل برسند و هنوز مشکلاتی بر سر راه دو طرف در امضای قرارداد است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/100085/چرا-ویلموتس-قرارداد-نبسته-از-ایران-رفت؟
بستن   چاپ