اخبار محرمانه
اعتراف رژیم صهیونیستی درباره حزب الله
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 15:54:36
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان می‌کنند حزب‌الله لبنان توانسته است با این رژیم به توازن راهبردی برسد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، رسانه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوزدهمین سالگرد پیروزی حزب الله در جنوب لبنان، با ارزیابی توانمندی‌های حزب الله تأکید کردند، این حزب از سال 2000 تا به امروز توانسته است توازن راهبردی با اسرائیل را محقق سازد به همین منظور همچنان بزرگ‌ترین خطر برای اسرائیل است.
سیما شن از مقامات سابق موساد در این باره به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «بدون تردید حزب الله بزرگ‌ترین تهدید برای اسرائیل است. این امر نتیجه توانمندی‌های این حزب است که در دهه اخیر به شکل قابل توجهی توسعه یافت، در پشت سر حزب الله، ایران با تمام عمق استراتژیک و توانمندی در بکارگیری گروه‌های هم‌پیمان قرار دارد و همین امر تهدید‌ها را خطرناک‌تر می‌کند.»
رژیم صهیونیستی در ارزیابی‌هایش به توانمندی‌های هجومی جنبش حزب الله لبنان و برنامه‌های آن برای ورود به منطقه اشغالی الجلیل متمرکز شده است و در این راه به تجربه‌هایی اشاره می‌شود که حزب الله در جنگ سوریه به دست آورده است.
یائیر گولان، معاون پیشین رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: «فرض کنیم اگر نمی‌توانستیم تونل‌های حزب الله را کشف کنیم، این جنبش قادر بود نفوذ کند و برای مدتی بر شهرکی مسلط شود. این اتفاقی است که در بدترین سناریوی پیش رو، قابل پیش‌بینی است.»
یکی دیگر از مقامات صهیونیست نیز گفت: «حزب الله در هشت سال اخیر توانسته است در سوریه تجربه‌های جنگی پیشرفته‌ای را کسب کند، حزب الله در این مدت به صورت سازمان یافته جنگید، این دستاورد موجب شد تا ارتش اسرائیل را در یک تنگنا قرار دهد و وادار کنند برای دفاع از خود به نیرو‌های ویژه و نخبه متکی شود. در این زمینه چاره‌ای جز اقدام به عملیات هجومی آن هم از جانب نیروی هوایی اسرائیل، نیست.»
آنچه در گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی برجسته می‌شود این است که حزب الله به بازیگر اساسی در منطقه و لبنان تبدیل شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/101817/اعتراف-رژیم-صهیونیستی-درباره-حزب-الله
بستن   چاپ