اخبار محرمانه
ورشکستگی با طعم عسل در هزار داستان امشب
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 20:23:24
اخبار محرمانه - آخرین خبر / پانزدهمین قسمت از فصل پنجم هزار داستان به میزبانی شهرام عبدلی روی آنتن می‌رود.
در پانزدهمین شب از شب‌های هزارداستان روایان برنامه مرد و زنی هستند که پس از شکست‌های بسیار هنوز با کارهای خود روی زندگی دیگران تأثیر می‌گذارند.
در قسمت پانزدهم از فصل پنجم برنامه گفتگو محور هزار داستان شهرام عبدلی بازیگر تلویزیون و سینما میزبان دو راوی است که قصه‌هایشان موجب تغییر در زندگی دیگران شده است.
در بخش اول این برنامه راوی داستان مردی است از اهالی کردستان، پدرش کشاورز است او هم مدتی راه پدر را می‌رود، اما مقطعی از زندگی تصمیم می‌گیرد تا کار و حرفه‌اش را تغییر داده و وارد بازار کسب‌وکار ‌شود، بعد از مدتی هر چه داشته از دست می‌دهد و قرض و بدهی برایش باقی می‌ماند. برای فرار از طلبکاران خودش را به مرز می‌رساند، ولی راه را در فرار نمی‌بیند و برمی‌گردد. به یادش می‌آید که از یک نفر پولی را طلب دارد، سراغ آن مرد می‌رود و او هم آه در بساط ندارد و بجای طلبش 2 کندو زنبور به راوی می‌دهد.
راوی دوم قسمت پانزدهم زنی است که با خانواده و پدرش روی زمین کار می‌کرده، او و برادرانش با موتور به مزرعه می‌رفتند، بعد از مدتی وارد بازار خرید و فروش موتورسیکلت می‌شود، اما به دلایلی این کار را رها می‌کند، ضرر رها کردن این کار آن‌قدر بالاست که تمام دارایی‌اش را به فروش می‌رساند. این زن برای دوباره ایستادن هزینه بسیاری را می‌دهد و آن را در این برنامه روایت می‌کند.
31 اردیبهشت 1398، پانزدهم ماه مبارک رمضان
ساعت 19، تکرار ساعت 3 بامداد و 13 روز بعد
منبع: پیج برنامه هزار داستان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/101971/ورشکستگی-با-طعم-عسل-در-هزار-داستان-امشب
بستن   چاپ