اخبار محرمانه
کنفرانس منامه؛ پول در برابر فلسطین
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 01:08:29
آخرین خبر تحلیل
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٨٣٠
٠
آخرین خبر /برای زمینه سازی جهت اعلام بخش اول از معامله قرن، نشست بین المللی اقتصادی در بحرین طی 25 و 26 ماه می برگزار خواهد شد. برگزارکنندگان هدف این نشست را تشویق به سرمایه گذاری در کرانه باختری، غزه و منطقه عنوان کرده اند. این نشست که صرفا بر جانب اقتصادی متمرکز خواهد شد بخشی از طرح صلح آمریکایی که "معامله قرن" خوانده می شود به شمار می رود و جرد کوشنر، داماد رییس جمهور آمریکا و رییس مشاوران کاخ سفید، ریاست آن را بر عهده خواهد داشت. کوشنر در گفت و گو با سی ان ان این طرح را قابل توجه، واقع بینانه و ادامه دار برشمرد و گفت چنین طرحی تا کنون وجود نداشته است.
در این نشست وزیران امور مالی گرد هم جمع خواهند شد و سرمایه داران منطقه ای و بین المللی نیز حضور خواهند داشت. این طرح چهار بخش را مورد توجه خود قرار خواهد داد: اول زیرساخت ها، دوم صنایع، سوم آموزش مردم و چهارم اصلاحات دولتی. این نشست از بررسی مسائل اختلافی خودداری خواهد کرد مانند وضعیت قدس اشغالی و پناهندگان فلسطینی.
معامله قرن طرح صلح آمریکایی است که بیش از دو سال جرد کوشنر مشغول آماده ساختن آن بوده است و به دنبال تثبیت قدس اشغالی به عنوان پایتخت اسرائیل و دادن امکان الحاق شهرک های کرانه باختری به اسرائیل است. بیشتر اخباری که پیرامون این پیشنهادها به رسانه ها درز کرده با مخالفت طرف های مختلف فلسطینی روبرو شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/102110/کنفرانس-منامه؛-پول-در-برابر-فلسطین
بستن   چاپ