اخبار محرمانه
کشته شدن ده‌ها نظامی سعودی در حمله نیروهای یمنی
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 23:07:12
اخبار محرمانه - ایرنا / ده‌ها نظامی سعودی روز چهارشنبه در حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به منطقه نجران در جنوب عربستان کشته و زخمی شدند.
به گزارش شبکه خبری المسیره، در این عملیات از پیشروی ارتش عربستان در این منطقه جلوگیری بعمل آمد و سه خودروی نظامی نیز منهدم شد.
یک منبع نظامی گفت: در این عملیات مواضع نظامیان سعودی در منطقه شجع در نجران هدف قرار گرفت و ده‌ها تن از آنها کشته و زخمی شدند.
وی افزود: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی همچنین پیشروی ارتش عربستان در منطقه الشبکه را که با پشتیبانی چند فروند جنگنده و بالگرد آپاچی سعودی همراه بود، دفع کردند.
عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.
دراثر این تجاوز تاکنون بیش از 100 هزار یمنی از جمله 85 هزار کودک جان خود را از دست داده اند که بیشتر این کودکان براثر گرسنگی و قحطی ناشی از این جنگ تحمیلی از سوی این ائتلاف جان باخته اند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/102766/کشته-شدن-ده‌ها-نظامی-سعودی-در-حمله-نیروهای-یمنی
بستن   چاپ