اخبار محرمانه
شروع به‌کار مدارس در روزهای 4 و 8 خرداد با 2 ساعت تأخیر
شنبه 4 خرداد 1398 - 00:43:56
اخبار محرمانه - اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در روزهای 4 و 8 خرداد، فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش با 2 ساعت تأخیر آغاز می‌شود.
به گزارش مشرق ، قرار بود ادارات‌کل آموزش و پرورش در خصوص امتحانات با توجه به روزهای چهارم و هشتم خرداد امسال که ایام بعد از شبهای قدر است، تصمیم‌گیری کنند اما این تصمیم گیری در تمام استان‌ها یکسان نبود.
بیشتر بخوانید:
همه امتحانات روز بعد از لیالی قدر لغو شد
برخی مدارس به دانش‌آموزان اعلام کردند که امتحان برگزار می‌کنند و این موضوع باعث گلایه برخی خانواده‌ها شده بود اما امروز وزارت آموزش و پرورش به تمام استان‌ها اعلام کرد که در روز چهارم و هشتم خرداد نباید هیچ امتحانی برگزار شود.
اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد: در روزهای چهارم و هشتم خرداد امسال، شروع به کار مدارس و ادارات آموزش و پرورش طبق قانون با 2 ساعت تأخیر است.
همچنین با توجه به پیش‌بینی به عمل آمده در آیین‌نامه امتحانات مدارس شهر تهران و اعلام قبلی در بخشنامه امتحانات، بر اساس تبصره بند 87 امتحانات و به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان از فیوضات لیالی قدر، امتحانات داخلی دانش‌آموزان در 4و 8 خرداد برگزار نخواهد شد.


http://www.SecretNews.ir/fa/News/103766/شروع-به‌کار-مدارس-در-روزهای-4-و-8-خرداد-با-2-ساعت-تأخیر
بستن   چاپ