اخبار محرمانه
کمپس: مسی، خودخواه شده است
شنبه 4 خرداد 1398 - 19:22:20
اخبار محرمانه - پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: به گزارش "ورزش سه"، نمی توان از نقش لیونل مسی در موفقیت های یک دهه اخیر بارسا به سادگی گذر کرد و بسیاری معتقدند که بدون حضور مسی، ممکن نبود بارسا تاریخ خود را از نو بنویسد. فوق ستاره ای با 5 توپ طلا و شش کفش طلا که بارسای فعلی با او معنا پیدا می کند.
مسی امشب برابر والنسیا، امید اول بارسا برای کسب قهرمانی شماره 31 در کوپا دل ری است که می تواند برای او یک رکورد به همراه داشته باشد. مسی شش بار قهرمان کوپا دل ری شده و به رکورد 7 قهرمانی خواهد رسید که اکنون در اختیار دو بازیکن سابق بیلبائو است.

ماریو کمپس، آقای گل جام جهانی 1978 که سابقه سال ها بازی برای والنسیا را دارد، در آستانه بازی فینال و در مورد مسی به آاس گفت :« مسی، مسی است و مسی یعنی بارسلونا. هر کاری که انجام می دهد یا نمی دهد، می تواند کلیدی باشد. وقتی مسی در زمین است، باید خودتان را برای هر چیزی آماده کنید. او در هر لحظه ای می تواند مثل آوار روی سرتان خراب شود.»
کمپس ادامه داد: « با این وجود، مسی من را شگفت زده نمی کند؛ چرا که بارها و بارها هنرنمایی های او را دیده ایم. به عقیده من، با گذشت زمان و بالاتر رفتن سن، مسی خودخواهانه تر بازی می کند. دقیقا برخلاف رونالدو که حالا بیش از گذشته در اختیار تیم است. قبلا مسی را بازیکنی متعلق به تیم می دانستم اما الان خودخواه تر شده است.»
بازی کنار مسی: « من سابقه بازی کنار مارادونا را دارم و ای کاش می توانستم کنار مسی هم بازی کنم.»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/104177/کمپس--مسی،-خودخواه-شده-است
بستن   چاپ