اخبار محرمانه
دفاع مایک پنس از رئیسش در حضور نظامیان
يکشنبه 5 خرداد 1398 - 14:24:53
اخبار محرمانه - ایسنا / معاون رییس جمهور آمریکا در حمایت از دونالد ترامپ و رویکردش در عرصه بین‌المللی گفت‌: دونالد ترامپ بار دیگر نقش آمریکا را به عنوان "یک رهبر جهان آزاد" ترسیم کرد.
به نقل از پایگاه خبری هیل، مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مراسم دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشکده نظامی وست پوینت آمریکا گفت‌: جهان مکان خطرناکی است و شما باید انتظار دیدن جنگ را داشته باشید. برخی از شما در مبارزات علیه تروریست‌های افراطی و رادیکال در افغانستان و عراق شرکت خواهید کرد. برخی از شما حتی ممکن است در همین نیمکره خدمت کنید.
وی در ادامه افزود: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بار دیگر نقش آمریکا را به عنوان رهبر جهان آزاد ترسیم کرد. من به شما وعده می‌دهم که فرمانده کل شما همواره از شما حمایت خواهد کرد. ترامپ بهترین دوست مردان و زنان ما در نیروهای مسلح در طول تاریخ این کشور است.
معاون رییس جمهور آمریکا این اظهارات را در حالی بیان کرده که ترامپ به تازگی اعلام کرد در نظر دارد 1500 سرباز دیگر به خاورمیانه اعزام کند.
در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشکده نظامی وست پوینت، 223 زن، 110 آمریکایی آفریقایی تبار و 88 آمریکایی لاتین تبار فارغ التحصیل شدند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/104726/دفاع-مایک-پنس-از-رئیسش-در-حضور-نظامیان
بستن   چاپ