اخبار محرمانه
حمایت کتائب حزب الله عراق از مقاومت و مسئله فلسطین
يکشنبه 5 خرداد 1398 - 19:08:43
اخبار محرمانه - صدا و سیما / نماینده کتائب حزب الله عراق گفت نبرد با رژیم صهیونیستی و نابودی آن، واجب عقیدتی، اخلاقی و انسانی است.
کتائب حزب الله عراق با برگزاری نشستی در حمایت از مسئله فلسطین تاکید کرد سرنوشت و خط مشی، از بغداد تا غزه یکی است. مسئله فلسطین در اولویت مقاومت عراق قرار دارد؛ مقاومتی که در نشست جوانان خود، بر وحدت سرنوشت و خط مشی از بغداد تا غزه تاکید کرد.
رضا الباشا گزارشگر المیادین گفت: از بوکمال تا غزه, دشمن یکی است. بغداد جنگ را از خود دور کرد و به وسیله جوانان و مقاومت خود, میزبان آرمان فلسطین است. نشست جوانان کتائب حزب الله عراق با هدف حمایت از آرمان فلسطین و تاکید بر وحدت سرنوشت برگزار شد.
شیخ مهدی البغدادی نماینده کتائب حزب الله عراق گفت: «نبرد با رژیم صهیونیستی و نابودی آن, واجب عقیدتی, اخلاقی و انسانی است. چون خطر این رژیم فقط به فلسطین محدود نمی شود بلکه خطر آن همه انسانیت را تهدید می کند.»
گزارشگر افزود در سایه وجود دشمنی که برای تجزیه و تقسیم (سرزمین ها و مردم عرب) تلاش می کند, محور سخنان فلسطینیان شرکت کننده در این نشست «سرنوشت مشترک» بود.
مطران عطا الله حنا سراسقف کلیسای ارتودوکس رم در قدس اشغالی گفت: «دشمنان ما کسانی هستند که برای جدا کردن ما و ایجاد تفرقه در صفوف ما تلاش می کنند.»
ابوحمزه سخنگوی گردان های القدس فلسطین گفت: «این روزها فلسطین در مرحله ای قرار دارد که می توانیم بگوییم در سایه اجرای طرح موسوم به معامله قرن, یکی از خطرناک ترین مراحل است. این طرح, مقاومت را هدف قرار می دهد.»
گزارشگر افزود مسئله فلسطین, رویکرد فعالیت مقاومت عراق است و کتائب حزب الله در نشست خود تاکید کرد خط مشی یکی است و تفکیک نمی شود. وضعیت در سرزمین های بابل و کنعان و بغداد تا دمشق و بیروت و غزه، یکی است و در سایه وجود دشمن واحدی که واشنگتن ریاست آن را بر عهده دارد تا از دشمنی حمایت کند که فلسطین را اشغال کرده است, اوضاع این سرزمین ها تفاوتی با هم ندارد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/104915/حمایت-کتائب-حزب-الله-عراق-از-مقاومت-و-مسئله-فلسطین
بستن   چاپ