اخبار محرمانه
دوشنبه غمگین آقای مجری در فراق ستاره دوبلاژ
دوشنبه 6 خرداد 1398 - 15:39:43
اخبار محرمانه - آخرین خبر / سیاوش صفاریان پور با انتشار این ویدئو نوشت: دوشنبه غمگین!
پ.ن: دوستانم از عشق زیادم بِه صداپیشگى و صداپیشگان خبر دارند! این علاقمندى پیش از روزهاى آغاز برنامه سازیم وجود داشت. امیرهوشنگ زند اولین مجرى برنامه هاى علمى بود که در شبکه چهار ساختم. استاد غلامعلى افشاریه عزیز آسمان شب را اجرا کرد و به لطف هومن باقرى که مدیریت دوبلاژ مستند جویندگان کسوف پذیرفت شانس بودن در کنار کلى صداپیشه بى نظیر را یافتم. از جمله پرویز بهرام.
پرویز بهرام صدها بار زندگى کرد! و پیش از امروز بارها مرگ را تجربه کرد. او مانند نسلى از دوبلورها و صداپیشگان و بازیگران فقط نقش بازى نمیکرد، که در نقشهایش زندگى میکرد. بیش از هر نقشش شاید با اتلو!
پرویز بهرام باقى مانده از نسل در حال انقراض انسان هاى دقیق و پروسواس بود. بارها به بهانه دیدار و هماهنگى برنامه با آقاى افشاریه به استودیو صداى زیر طبقه همکف شبکه چهار در کوچه مُهرى میرفتم. بیشتر بهانه اى بود براى دیدن آقاى افشار و دیگر ستاره هاى دوبلاژ . در میان آن همه چشمگیر ترین فرد حتما آقاى بهرام بود، با آن جمجمه بزرگ و موهاى پریشان سفید و آن فرم متفاوت چشم و البته آن صداى بینظیر که حتى در سکوتش هم به عمق ذهن میرسید. در استودیو و سرکار، چهره جدى با شوخ طبیعى پنهان و پاسخ هاى کوتاه و دقیق بود. تصویر من از پرویز بهرام محدود به دوران کهنسالى اوست. خوش به حال هم قطارانش که با هم جوانى کرده اند و حالا پیر و لبریز از خاطرات خوش هستند. قلبشان آرام از این سوگ.
پرویز بهرام حتما یکى از مفید ترین و متفاوت ترین انسانهایى است که در تمام زندگى دیده ام. جایش پر نور

http://www.SecretNews.ir/fa/News/105302/دوشنبه-غمگین-آقای-مجری-در-فراق-ستاره-دوبلاژ
بستن   چاپ