اخبار محرمانه
نویسندگان سریال بازی تاج و تخت را از جنگ ستارگان دور کنید
دوشنبه 6 خرداد 1398 - 15:40:51
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / طرفداران مجموعه سینمایی «جنگ ستارگان» خواستار برکناری نویسندگان سریال «بازی تاج وتخت» از ساخت این فیلم شدند.
روز 14 می (24 اردیبهشت)، کمپانی والت دیزنی اعلام کرد فیلم بعدی مجموعه سینمایی «جنگ ستارگان» که در سال 2022 اکران خواهد شد، توسط دنیل بی ویس و دیوید بنیوف سازندگان بازی «تاج و تخت»، ساخته خواهد شد.
این کمپانی زمان مناسبی را برای اعلام این خبر انتخاب نکرد چرا که بعد از واکنش‌های منفی مخاطبان و عدم موفقیت فصل جدید سریال «بازی تاج وتخت»، طرفداران مجموعه فیلم سینمایی «جنگ ستارگان» برای تجربه یک سه گانه موفق در خواست برکناری ویس و بنیوف از ساخت این مجموعه سینمایی شدند و جمع آوری امضا آنلاین در فضای مجازی را آغاز کردند.
تا کنون در حدود 16 هزار نفر درخواست برکناری این دو نویسنده از «جنگ ستارگان» را به صورت آنلاین امضا کرده اند و همچنان این رقم رو به افزایش است. مخاطبان معترض معتقد هستند که انتخاب دیوید بنیوف و دنیل ویس نه تنها یک انتخاب جنجالی است بلکه یک اشتباه بزرگ است و در نهایت به عدم موفقیت سری‌ جدید «جنگ ستارگان» منجر خواهد شد.
آخرین قسمت از سریال «بازی تاج و تخت» کمتر از 46 درصد رضایت از سوی منتقدان سایت راتن تومیتو دریافت کرد. هر قسمت از این سریال به نسبت قسمت قبلی افت شدیدی را تجربه کرد و احتمال می‌رود در صورت باقی ماندن این دو نویسنده در جنگ ستارگان شاهد نزول امتیازات قسمت‌های آتی این فیلم نیز باشیم.
یکی از این مخاطبان در این باره نوشت: چند هفته گذشته نیز درخواستی برای ساخت مجدد فصل هشتم بازی تاج و تخت دیدم، اما باید بدانیم که این اتفاق غیر ممکن است، تنها چیزی که الان امکان انجام آن وجود دارد این است که با برکناری «بنیوف و ویس» از متوقف شدن یک مجموعه سینمایی بزرگ «جنگ ستارگان» جلوگیری کنیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/105308/نویسندگان-سریال-بازی-تاج-و-تخت-را-از-جنگ-ستارگان-دور-کنید
بستن   چاپ