اخبار محرمانه
بسته ویدئویی آخرین خبر/ استعفایی دیگر در راه است؛ احمدی‌نژاد وارد می شود
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 23:38:44
اخبار محرمانه - آخرین خبر / جلسه محرمانه سیاسیون برای عدم تکرار ماجرای نجفی، اعلام جنگ ورزشی ها به تعدادی از نمایندگان مجلس با تهدید به استعفا و حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات مجلس بخش هایی از خبرهای ویژه‌ و کمتر دیده شده رسانه‌هاست که تحریریه «آخرین خبر» در قالب بسته تصویری و مکتوب آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی مربوط به این خبرها را از دست ندهید.
«پرستو» بازی ممنوع!
شنیده‌های غیر رسمی حاکی از این است که دو تشکل سیاسی در جلساتی محرمانه به اعضا هشدار داده اند که اگر با چنین موضوع مشابهی درگیرند وضعیت خود را هر چه سریع‌تر روشن کنند.
در یکی از این جلسات پیشنهاد شده کسانی که موارد مشابهی دارند بعد از استعفا از تشکل مربوطه یکی دو سالی حوالی سیاست آفتابی نشوند.
همچنین گفته شده اگر پنهان کاری در رابطه با چنین موضوعی صورت گیرد تشکل مربوطه وی را حذف و علیه او موضع‌گیری خواهند کرد.
اعلام جنگ ورزشی‌ها به نمایندگان مجلس
اظهارات روز گذشته تاج، نامه تعدادی از نمایندگان درباره فدراسیون وزنه برداری و اتفاقات فدراسیون کشتی باعث شده تا جنگ پنهانی بین برخی روسای فدراسیون ها و نمایندگان مجلس شکل بگیرد.
با توجه به چنین وضعیتی برخی کانال های تلگرامی مدعی شدند که تعدادی از روسای فدراسیون ها قصد دارند به رئیس جمهور و رئیس مجلس نامه تند و تیز ارسال کنند و از آنها بخواهند که این نمایندگان دخالت های خود را در فدراسیون های ورزشی کمتر کنند.
ورزشی ها به این مسئله هم اشاره خواهند کرد که اگر اظهارات و دخالت نمایندگان ادامه دار باشد دست به استعفا خواهند زد.
خطری بدتر از سیل در لرستان
بعد از سیل، قلب زاگرس هر روز ترک می‌خورد این عنوان گزارشی بود که شهروند منتشر کرد و در ادامه آن نوشت که لرستان بعد از سیل در خطر رانش زمین قرار گرفته است.
آن طور که مشخص است در بالادست خرم آباد زمین نقطه به نقطه دچار رانش شده؛ الشتر، ‏پلدختر، معمولان، شول‌آباد، سپیددشت و ٨٦ روستا در اثر شدت بارش‌های بهاری در معرض خطر رانش قرار گرفته‌اند.
رانش در وسعت زیاد شبیه زلزله است و راه حل ندارد و قبل از وقوع آن باید فکر کرد.
حقوق نجومی بگیران نجومی تر شد!
بنابر آمار منتشر شده 19 هزار نفر در دولت حقوق بالای 10 میلیون تومان می‌گیرند و نزدیک به 43 هزار نفر هم بین 7 تا 10 میلیون تومان دریافتی دارند.
فارس در مطلبی مدعی شد دولتی‌ها فرمول مجلس برای افزایش حقوق کارمندان را نادیده گرفته و طوری افزایش حقوق را اعمال کردند که کسانی که حقوق بالاتری می‌گیرند، شاهد افزایش حقوق بیشتری باشند.
احمدی‌نژاد در اندیشه صندلی لاریجانی
در ایامی که اصولگرایان و اصلاح طلبان برای انتخاب سرلیست تردید دارند و با وجود نام های متنوع، نتوانستند به اجماع برسند؛ احمدی نژاد می خواهد با نامزدی در رقابت سیاسی پیش رو بازی هر دو جریان را با چالش جدی مواجه کند.
این روزها خبرهایی از برخی تحرکات در دفتر احمدی نژاد به گوش می رسد که گویا او و اندک اطرافیانش برای انتخابات مجلس طراحی هایی را در سر می پرورانند.
تصور او این است که با برنامه ریزی مناسب شاید بتواند بیشترین کرسی‌های مجلس را از آن خود کند و با نامزد شدن در انتخابات نیم نگاهی هم به صندلی ریاست مجلس داشته باشد.
بی ثباتی در آینده‌سازترین وزارتخانه کشور
آموزش و پرورش، بنیادی‌ترین وزارتخانه و تأثیرگذارترین نهاد آموزشی و فرهنگی کشور در این سال ها به بی ثبات ترین نهاد دولتی تبدیل شده است.
این وزارتخانه در این 6 سال سه وزیر را به خود دیده، وزرایی که مدیریت کوتاه مدت آنها بیشتر برنامه ها و اهداف آموزش و پرورش را تحت تاثیر قرار داده است.
به نظر می رسد فرزندان و دانش آموزان این مرز و بوم بیشترین خسران را از این تغییر و تحولات داشته باشند. در کنار این دانش آموزان جامعه ناراضی فرهنگیان را هم نباید از یاد برد که باید تاوان این تغییرات را بدهند.
پیشنهاد ویژه برای ایرانی‌های سفر برو!
سازمان فضایی آمریکا ناسا اعلام کرد در سال آینده گردشگران و اشخاص حقیقی می‌توانند تعطیلات خود را تا 30 روز در ایستگاه فضایی بین المللی بگذرانند هزینه این سفر حدود 50 میلیون دلار ارزیابی شده است.
یعنی اگر کسی از ایران داوطلب این سفر باشد برای هزینه آن با نرخ دلار 12 هزار تومان باید رقمی نزدیک به 600 میلیارد تومان بپردازد.
قرار است دو شرکت بوئینگ و اسپیس ایکس آمریکا وسایل حمل و نقل گردشگران به فضا را فراهم کنند و هر دو شرکت‌ در حال طراحی کپسول‌ حمل انسان به فضا هستند.
ثبت 6 هزار طلاق برای دریافت مستمری!
مدیرکل امور فنی و مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی از ثبت 6 هزار طلاق صوری برای دریافت مستمری خبر داد.
آن طوری که گفته شده دختران جوان به عقد مستمری‌بگیران مسن سازمان تامین اجتماعی درمی‌آیند تا پس از فوت همسر، مستمری‌اش را دریافت کنند.
جنانی گفته که بسیاری می‌گویند «طلاق مد شده!» از این رو به تقلید از سایرین و بدون اینکه واقعا بدانند طلاق‌های صوری آمار طلاق را بالا برده، تن به از هم پاشیدن زندگی‌شان می‌دهند.
بر طبق شواهد این مسئول ،تا سال 94، 6 هزار طلاق صوری به سازمان تامین اجتماعی گزارش شده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/116368/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--استعفایی-دیگر-در-راه-است؛-احمدی‌نژاد-وارد-می-شود
بستن   چاپ