اخبار محرمانه
پخش تصاویر منتشرنشده از لحظات دستگیری نظامیان متجاوز به حریم ایران
دوشنبه 27 خرداد 1398 - 19:10:15
اخبار محرمانه - ایسنا / مستند "شکار روباه" با هدف بازخوانی ماجرای جنجالی دستگیری کماندوهای ویژه انگلیسی و آمریکایی، به جرم تجاوز به حریم آب‌های ایران در خلیج فارس، امشب (27 خرداد ماه) از شبکه یک روی آنتن می‌رود.
این مستند با موضوع ماجرای سه دوره تجاوز نظامیان آمریکایی و انگلیسی به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و دستگیری این نظامیان توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده است.
گفتگو با برخی از مسئولان سپاه پاسداران از جمله سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره عملیات دستگیری و تجهیزاتی که طرف‌های انگلیسی و آمریکایی در این تجاوز به همراه داشتند از جمله بخش‌های مستند شکار روباه است.
در این مستند همچنین تصاویر منتشر نشده‌ای از لحظات دستگیری نظامیان متجاوز انگلیسی و آمریکایی به حریم آب‌های ایران و بازتاب این دستگیری در رسانه غربی پخش می‌شود. بررسی چرایی ورود غیر قانونی نظامیان انگلیسی و آمریکایی به آب‌های ایران که در سال‌های 82،83،86 صورت گرفت و بخش‌هایی از مذاکرات مقامات ایرانی و انگلیسی درباره دستگیری متجاوزین از دیگر بخش‌های مستند شکار روباه است.
در پایان مستند شکار روباه نیز تحلیلی درباره فیلم‌های تبلیغاتی رسانه‌های دنیا درباره توان نظامی نیروهای انگلیسی و آمریکایی و علت این تبلیغات توسط کارشناسان دفاعی پخش می‌شود.
مستند شکار روباه که به همت برنامه تلویزیونی ثریا تهیه شده است امشب پس از سریال شبانگاهی به نمایش درمی‌آید.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/119141/پخش-تصاویر-منتشرنشده-از-لحظات-دستگیری-نظامیان-متجاوز-به-حریم-ایران
بستن   چاپ