اخبار محرمانه
نماینده زابل: چند مفسد دانه درشت اقتصادی را در ملاءعام آویزان کنید
سه شنبه 28 خرداد 1398 - 16:09:16
اخبار محرمانه - ایسنا / نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند خطاب به قوه قضائیه گفت: جهت آرامش مردم، آرامش مفسدان اقتصادی دانه درشت را به خطر انداخته و چند نفر از آنها را در ملاءعام آویزان کنید.
حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان در ملاقات با نخست وزیر ژاپن کمال تشکر را دارم. به خود می‌بالیم که چنین رهبری داریم.
نماینده مردم زابل در مجلس ضمن تشکر از معاون پارلمانی رئیس جمهور به علت حضور منظم در جلسات گفت: دولت در رابطه با برجام مقتدرانه عمل کند چرا اینقدر منفعل است؟
دهمرده افزود: یارانه 14 میلیارد دلاری کالاهای اساسی و حامل‌های انرژی در جیب مردم ننشست. هنوز که هنوز است انتقال آب از دریای عمان به زاهدان وهمچنین مسئله فاضلاب سیستان همچنان جدی گرفته نمی‌شود. اجرای بسته کامل سیل شبیه استان‌های دیگر درخواست مردم زابل است.
نماینده مردم زابل در مجلس در ادامه تذکر خود خطاب به وزیر کشور گفت: چرا در رابطه با بازارچه‌های مرزی سیستان اقدام مقتضی به عمل نمی‌آید؟ در این زمینه به اندازه کافی مصوبه و قانون وجود دارد.
دهمره در پایان خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: مردم از شما انتظار دارند. جهت آرامش مردم، آرامش مفسدان اقتصادی دانه درشت را به خطر اندازید و چند نفر از آنها در ملاءعام آویزان کنید.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/119567/نماینده-زابل--چند-مفسد-دانه-درشت-اقتصادی-را-در-ملاءعام-آویزان-کنید
بستن   چاپ