اخبار محرمانه
بسته ویدئویی آخرین خبر/ دروغگویی در برنامه «عصر جدید»!
چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 22:43:04
اخبار محرمانه - آخرین خبر / اما و اگرهای توزیع یک داروی جعلی در ایران با جان باختن 2 نفر، خسارت 100 میلیاردی ایران به آمریکا و دروغگویی در برنامه عصر جدید، بخش هایی از خبرهای ویژه و کمتر دیده شده رسانه هاست که تحریریه آخرین خبر در قالب بسته تصویری و مکتوب آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی مربوط به این خبرها را از دست ندهید.
اما و اگرهای توزیع یک داروی جعلی در ایران
در پی انتشار خبری مبنی بر واردات دارویی جعلی به کشورمان که منجر به مرگ دو تن از هموطنانمان شده، سازمان هلال احمر واردات این داروی جعلی را تکذیب کرد.
گفته شده چند ماه پیش مطلبی روی خروجی سایت سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته که نشان می دهد یک داروی جعلی با نام «GULUCATIME» در ایران توزیع شده است.
دارو‌های یاد شده، نسخه جعلی دارویی با نام گلوکانتیم «Glucantime» (به تفاوت املای نام دارو با نام داروی جعلی دقت کنید) است که در درمان سالک کاربرد دارد.
حال که سازمان جهانی بهداشت به صراحت داروی توزیع شده را جعلی خوانده و هلال احمر نیز خود را از واردات این دارو مبرا نشان داده این سوال پیش می آید که آیا نهاد دیگری این دارو را وارد کرده است؟
وزارت بهداشتی‌ها فعلا کل این موضوع را منگر شده اند.
ضرب شستی که در لابه لای خبرها گم شد!
روز گذشته منابع اطلاعاتی از کشف و خنثی سازی شبکه جاسوسان CIA در ایران خبر دادند.
بعد از انتشار این خبر رسانه های غربی به این موضوع حساس شدند و اعلام کردند که این یک فروپاشی کامل برای سازمان جاسوسی آمریکا بود.
یاهونیوز در گزارشی این موضوع را یک افتضاح اطلاعاتی و بزرگترین شکست اطلاعاتی آمریکا بعد از حادثه 11 سپتامبر دانسته که صدها میلیارد دلار هزینه و خسارت به آن وارد کرده است.
شایعه افزایش یارانه به 233 هزار تومان
بحث حذف ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی در حالی مطرح شده که در صورت حذف این ارز رقم کلی آن 14 میلیارد دلار خواهد شد.
برخی نقل قول ها حاکی از آن است که این رقم در صورت آزاد شدن به یارانه مردم اضافه می شود.
حال اگر مبنای واردات کالاهای اساسی پس از حذف ارز دولتی را مبتنی بر نرخ آزاد بگذاریم، اختلاف قیمت نرخ واردات این کالاها با ارز دولتی 9 هزار تومان خواهد بود که با جمع این مبلغ هر یارانه بگیر 233 هزار و 600 تومان یدریافت خواهد کرد.
شیوه جدید کلاهبرداری پر سود!
کلاهبرداران در شیوه ای جدید به شکل عجیب در حال کلاهبرداری از افراد کم اطلاع هستند.
آنها با اجاره حساب های بانکی کلاهبرداری‌های میلیاردی انجام می دهند و مسئولیت قانونی و حقوقی این کلاهبرداری را به گردن صاحب حساب می اندازند.
طبق گزارش های منتشر شده مبلغ اجاره این حساب ها متغیر است اما به طور میانگین، به هر حساب بانکی در هر هفته مبلغی بین 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان پرداخت می شود.
افکار شاذ خودروسازان!
امروز خبرهایی در رسانه های منتشر شد که گویا قرار است از موتور پژو 206 برای ال 90 استفاده شود.
این خبر در حد یک پیشنهاد بود اما گفته شده گروه مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت معتقدند که موتور ال‌90 به موتور پژو 206 بسیار نزدیک است و پتانسیل جابه‌جایی با آن را دارد.
این ادعا گویا بسیار جدی است و می‌توان خودروهای ال‌90 را بدون افت در ظاهر و کیفیت تولید و روانه بازار کرد؛ البته در گیربکس آن مشکلات اندکی وجود دارد.
دروغگویی در برنامه عصر جدید
همه کسانی که در عصر جدید گفتند رکورددار جهانی هستیم، سندی در گینس ثبت نکرده‌اند.
این موضوع را مشاور گینس در ایران اعلام می کند و می افزاید به جز یکی از مهمانان این برنامه که رکورد خود را در امارات ثبت گینس کرده، هیچ کدام از مدعیان رکوردی در گینس ندارند.
ترامپ قاطی کرد!
ترامپ که فعالیت های انتخاباتی خودش را برای دور بعدی ریاست جمهوری آمریکا آغاز کرده در جمع هوادارش قول داده که راهی برای درمان سرطان و ایدز پیدا کند و آمریکایی ها را به مریخ بفرستد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/120375/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--دروغگویی-در-برنامه-«عصر-جدید»!
بستن   چاپ