اخبار محرمانه
خوش قدمی توافق اوپک برای بازار نفت
پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 10:29:07
اخبار محرمانه - مهر / قیمت های نفت پس از افت بیش از انتظار ذخایر انبارهای نفت آمریکا و با توافق اوپک پلاس برای تاریخ اجلاس آتی، در ساعات اولیه معاملات بیش از 1 درصد جهش کرد.
به نقل از رویترز، روز پنج‌شنبه، پس از اینکه داده‌های رسمی نشان داد ذخایر انبارهای نفت آمریکا بیش از حد انتظار افت کرده است و درحالی که اوپک و تولیدکنندگان دیگر در مورد تاریخ اجلاس خود توافق کردند، قیمت‌های نفت در ساعات اولیه معاملات بیش از 1 درصد جهش کرد.
قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، که روز چهارشنبه 0.5 درصد افت کرده بود، تا ساعت 7:10 به وقت تهران، 82 سنت یا 1.3 درصد جهش کرد و به 62.64 دلار رسید.
قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا هم 79 سنت یا 1.9 درصد جهش کرد و به 54.55 دلار رسید.
طبق گزارش جدید اداره اطلاعات انرژی آمریکا، میزان ذخایر انبارهای نفت این کشور، که در هفته‌های گذشته به بالاترین سطح 2 ساله خود رسیده بود، این هفته 3.1 میلیون بشکه کاهش یافت. این در حالی بود که تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده بودند این ذخایر 1.1 میلیون بشکه کاهش یابند.
اعضای اوپک و سایر تولیدکنندگان بزرگ متحد آنها، بالاخره پس از هفته‌ها مذاکرات در مورد تاریخ اجلاس تصمیم‌گیری در مورد کاهش تولیدات، توافق کردند در 1 جولای اجلاس اعضای اوپک برگزار شود و به دنبال آن در 2 جولای اعضای غیر اوپک هم به این اجلاس اضافه شوند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/120526/خوش-قدمی-توافق-اوپک-برای-بازار-نفت
بستن   چاپ