اخبار محرمانه
روسیه: در مذاکره با آمریکا منافع تهران را در نظر داریم
جمعه 31 خرداد 1398 - 01:46:00
اخبار محرمانه - دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه می‌گوید این کشور در گفت‌وگوهایش با رژیم صهیونیستی و آمریکا، منافع ایران را در نظر می‌گیرد.
به گزارش مشرق، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه روز پنج‌شنبه گفت این کشور در مذاکراتش با رژیم صهیونیستی و آمریکا منافع جمهوری اسلامی ایران را مد نظر قرار می‌دهد.
بیشتر بخوانید
پوتین: اقدام نظامی علیه ایران برای منطقه فاجعه بار است
حمایت روسیه از پیشنهاد ایران درباره مقابله با تحریم‌ها
روسیه : آمریکا عمداً تنش‌ها در خلیج فارس را تشدید می‌کند
بنا بر اعلام سفارت روسیه در فلسطین اشغالی، وی که قرار است به زودی در شهر قدس اشغالی با همتایان اسرائیلی و آمریکایی خود دیدار کند، گفته است: «ایران به دعوت دولت مشروع سوریه در این کشور حضور دارد و مشغول مبارزه با تروریسم است. بنابراین، قطعاً ما منافع ایران را در نظر می‌گیریم.»
پاتروشف افزود: «ما این واقعیت را درک می‌کنیم که منافع کشورها جهت‌گیری‌های متفاوتی دارد. طرف روسی منافع ایران را در نظر گرفته و آن را در معرض توجه طرف‌های اسرائیلی و روسی قرار می‌دهد.»
گفته می‌شود سوریه مهمترین موضوع مورد بحث در دیدار میان پاتروشوف و همتایان او خواهد بود. برخی منابع مدعی شده بودند که واشنگتن و تل‌آویو تلاش می‌کنند مسکو را از تهران دور کنند، اما یک مقام روس این موضع‌گیری را «مضحک» توصیف کرده است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/120820/روسیه--در-مذاکره-با-آمریکا-منافع-تهران-را-در-نظر-داریم
بستن   چاپ