اخبار محرمانه
امتیاز پنهان استقلال از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس
چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 23:33:27
اخبار محرمانه - فوتبال 360 /تساوی بدون گل در داربی پایتخت به استقلال کمک کرد تا نسبت به رقیب سنتی‌اش در 2بازی رودروی لیگ بیست‌وسوم عملکرد بهتری داشته باشد.
به گزارش فوتبال 360، آخرین بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بین استقلال و پرسپولیس به انجام رسید و 2 تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا همچنان فاصله آن‌ها سه امتیاز باقی بماند. این نتیجه برای تیم جواد نکونام یک امتیاز ویژه هم داشت که در این تساوی بدون گل نهفته بود.
از فصل قبل سازمان لیگ قانون تفاضل گل را حذف و به جای آن قانون بازی رودرروی را وضع کرد. یعنی اگر 2 تیم در پایان فصل امتیازات‌شان برابر شود، تیمی در جایگاه بهتر قرار می‌گیرد که در 2 دوئل برگزار شده عملکرد بهتری داشته است.
سرخابی‌های پایتخت 2 بازی خود در لیگ بیست‌وسوم را برابر یکدیگر به انجام رساندند. دیدار رفت به میزبانی پرسپولیس با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و مسابقه برگشت بدون اینکه گلی زده بشود، با تساوی صفر بر صفر تمام شد. در این شرایط که 2 پیکار برنده‌ای نداشته، باید به تفاضل گل بین 2 تیم در این 180 دقیقه رجوع کرد که نمایش استقلال نسبت به رقیب سنتی‌اش بهتر بوده است. تیم تحت هدایت جواد نکونام در بازی رفت که میهمان بود یک گل به ثمر رساند اما شاگردان اوسمار ویرا موفق نشدند در مسابقه برگشت که میهمان بودند، دروازه استقلال را باز کنند و به همین خاطر، آبی‌ها در پایان فصل و در صورتی که امتیازات یکسان باشد، در رتبه بالاتری می‌ایستند.

پس می‌توان گفت فارغ از فاصله سه امتیازی که استقلال با نزدیک‌ترین رقیبش در جدول حفظ کرد، آن‌ها حالا یک امتیاز پنهان را هم به اندوخته‌های خود اضافه کردند و این اجازه را به آن‌ها می‌دهد تا فرصت یک اشتباه را در رقابت با پرسپولیس داشته باشند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1211566/امتیاز-پنهان-استقلال-از-تساوی-بدون-گل-برابر-پرسپولیس
بستن   چاپ