اخبار محرمانه
چهره ها/ صدرالساداتی و روایت جالبی از اولین دیدار دکتر چمران با همسرش
جمعه 31 خرداد 1398 - 23:45:19
اخبار محرمانه - آخرین خبر / سید مهدی صدرالساداتی با انتشار این عکس نوشت: عکس بالا عکسی است که مصطفی چمران گرفته ست، (امام موسی صدر و همسر دکتر در سمت راست تصویر هستند.)
اولین دیدار مصطفی چمران و غاده جابر، تصویری از اوج لطافت یک مرد مسلمان شجاع و وارسته است. .
کوتاه است بخوانید:
مصطفی تقویمی آورد مثل آن تقویمی که چند هفته قبل سید غروی به من داده بود نگاه کردم گفتم: من این را دیده‌ام. مصطفی گفت: همه تابلو‌ها را دیدید؟ از کدام بیشتر خوشتان آمد؟ گفتم: شمع، شمع خیلی مرا متاثر کرد. توجه او سخت جلب شد و با تاکید پرسید: شمع؟ چرا شمع؟ من خود به خود گریه کردم، اشکم ریخت. گفتم: نمی‌دانم. این شمع، این نور، انگار دروجود من هست، من فکر نمی‌کردم کسی بتواند معنی شمع و از خودگذشتگی را به این زیبایی بفهمد و نشان دهد. مصطفی گفت: من هم فکر نمی‌کردم یک دختر لبنانی بتواند شمع و معنایش را به این خوبی درک کند. پرسیدم: این را کی کشیده؟ من خیلی دوست دارم ببینمش، و با او آشنا شوم.
مصطفی گفت: من. بیشتر از لحظه‌ای که چشمم به لبخندش و چهره‌اش افتاده بود تعجب کردم... شما! شما کشیده‌اید؟ مصطفی گفت: بله، من کشیده‌ام. گفتم: شما که در جنگ و خون زندگی می‌کنید، مگر می‌شود؟ فکر نمی‌کنم شما بتوانید این قدر احساس داشته باشید. بعد اتفاق عجیب تری افتاد. مصطفی شروع کرد به خواندن نوشته‌های من. گفت: هر چه نوشته‌اید خوانده‌ام و دوررا دور با روحتان پرواز کرده‌ام. و اشک‌هایش سرازیر شد. این اولین دیدار ما بود و سخت زیبا بود.
پ.ن: امروز سالگرد شهادت مصطفی چمران بود.
پ.ن2 : به قول یک بزرگوار، کسی که لطافت ندارد، به آنچه هدف خلقت است هرگز نمیرسد!

http://www.SecretNews.ir/fa/News/121280/چهره-ها--صدرالساداتی-و-روایت-جالبی-از-اولین-دیدار-دکتر-چمران-با-همسرش
بستن   چاپ