اخبار محرمانه
توافق شخصی مهاجم منچستریونایتد با اینترمیلان
شنبه 1 تير 1398 - 04:20:40
اخبار محرمانه - با وقوع این انتقال، لوکاکو در اینتر شاگرد آنتونیو کونته خواهد شد، مربی که قصد داشت او را به چلسی ببرد اما لوکاکو خود حضور در منچستریونایتد را ترجیح داد.
به گزارش مشرق، سان انگلیس گزارش داده که براساس این توافق، لوکاکو در اینترمیلان هفته‌ای 180 هزار پوند (200 هزار یورو) دستمزد خواهد گرفت. هرچند گاتزتا دلواسپورت این رقم را واقعی نمی‌داند و دستمزد احتمالی مهاجم بلژیکی را بین 115 تا 125 هزار پوند در هفته تخمین زده است.
در هر صورت و با احتساب هر کدام از این ارقام، لوکاکو به پردرآمدترین بازیکن باشگاه اینترمیلان تبدیل خواهد شد. اکنون آخرین گام، رسیدن به یک توافق با منچستریونایتد بر سر رقم نهایی انتقال است؛ منچستریونایتد به رقمی کمتر از 80 میلیون یورو راضی نمی‌شود و اینتر باید تلاش خود را برای پایین آوردن این رقم انجام دهد.
لوکاکوی 26 ساله در تابستان 2017 با قراردادی به ارزش اولیه 75 میلیون پوند از اورتون به منچستریونایتد پیوست و در دو فصل اخیر در 96 بازی برای یونایتد 42 گل به ثمر رسانده است. با وقوع این انتقال، لوکاکو در اینتر شاگرد آنتونیو کونته خواهد شد، مربی که قصد داشت او را به چلسی ببرد اما لوکاکو خود حضور در منچستریونایتد را ترجیح داد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/121305/توافق-شخصی-مهاجم-منچستریونایتد-با-اینترمیلان
بستن   چاپ