اخبار محرمانه
رام‌الله: زمان آن فرا رسیده یک بار برای همیشه فلسطین را آزاد کنیم
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 12:55:14
اخبار محرمانه - ایسنا / نخست‌وزیر مکلف تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که ساختار دولت جدید را در زمان قانونی ارائه خواهد داد و زمان آن فرا رسیده یک بار برای همیشه فلسطین آزاد شود.
«محمد مصطفی» نخست‌وزیر مکلف تشکیلات خودگردان فلسطین گفت ترکیب و ساختار دولت جدید را در زمان قانونی ارائه خواهد کرد و «به هیچ عنوان اجازه فساد در موسسات را نخواهم داد.»
براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، او ضمن تاکید بر لزوم بازسازی غزه به عنوان یک مرکز تمدنی پایدار و اصلاح نهادهای دولتی افزود: «وقت آن فرا رسیده است که فلسطین را یک بار برای همیشه آزاد کنیم».
محمد مصطفی همچنین تصریح کرد: «به‌رغم ویرانی‌ها و خرابی‌های ناشی از جنگ در نوار غزه، به پشت سر گذاشتن مرحله کنونی اطمینان دارم. اکنون بهترین زمان برای تلاش است، نه تنها برای مقابله با آنچه اکنون در حال وقوع است بلکه برای توسعه چشم‌اندازی جامع که منجر به خاتمه بخشیدن به اشغالگری و دستیابی به حقوق ملی از جمله آزادی و استقلال برای همیشه شود».
او گفت جنگ در کرانه باختری نیز در مرحله بسیار خطرناکی است و شهرک‌سازی‌ها و اقدامات خشونت‌بار شهرک‌نشینان و تروریسم در حال افزایش است.

پیشتر نخست‌وزیر مکلف تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به «محمود عباس» رئیس این تشکیلات گفته بود بدون غزه هیچ دولتی وجود نخواهند داشت و هیچ دولتی در غزه بدون قدس و کرانه باختری تشکیل نخواهد شد.
مصطفی اظهار داشت: «دولت نوزدهم را پس از رایزنی‌های همه‌جانبه در مهلت مقرر در قانون به رئیس تشکیلات معرفی خواهم کرد».
پیشتر محمود عباس «محمد مصطفی» را مأمور به تشکیل کابینه تکنوکرات کرده بود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1213129/رام‌الله--زمان-آن-فرا-رسیده-یک-بار-برای-همیشه-فلسطین-را-آزاد-کنیم
بستن   چاپ