اخبار محرمانه
بسته ویدئویی آخرین خبر/ تخلفی به بزرگی بودجه کل تهران!
يکشنبه 2 تير 1398 - 10:58:27
اخبار محرمانه - آخرین خبر / تخلفی به اندازه بودجه کل تهران، ممنوع شدن اجاره ویلا به اتباع خارجی و نقره داغ شدن احتمالی استقلال، بخش هایی از خبرهای ویژه و کمتر دیده شده رسانه هاست که تحریریه آخرین خبر در قالب بسته تصویری و مکتوب آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
مغزهای کوچک زنگ زده سارق شد!
اخیرا نویسنده‌ای ادعا کرده که بخش‌هایی از فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» با کپی‌برداری عین به عین از روی رمان وی خلق شده است.
مهدی افروزمنش گفته که «دیشب مغزهای زنگ زده را دیدم، قبلا شباهت‌ها با رمانم «سالتو» ‌را شنیده بودم‌ اما این‌بار به چشم دیدم، خیلی بیشتر از شباهت، تا آنجا که بعضی مشخصه‌های صورت و درگیری‌ کنار ریل کپی بود نه شباهت»
تخلفی به اندازه بودجه تهران!
رقم حدودی تخلف عظیم بانک سرمایه چیزی حدود 14هزار میلیارد تومان اعلام شده است.
روزنامه فرهیختگان با اعلام این مطلب نوشت که برای درک بزرگی این عدد می‌توان قیاس‌های مختلفی داشت این رقم فقط چهارهزار میلیارد کمتر از بودجه 18هزار میلیاردی تهران است که با چندین میلیون جمعیت، جدی‌بودن و حساسیت پرونده به خوبی قابل‌درک است.
گفته شده دانه‌درشت‌ترها و اصلی‌تر‌های این پرونده هنوز در دادگاه حاضر نشده‌اند.
استقلالی‌ها در آستانه نقره‌داغ شدن
انتشار خبر احتمال کسر امتیاز از استقلال و حذف از آسیا اردگاه آبی های پایتخت را به هم ریخته است.
پروپییچ، قلعه نویی، عمران زاده، پژمان نوری و آندرانیک تیموریان طلبکاران تیم استقلال هستند که در صورت پرداخت نشدن طلبشان احتمال کسر 12 امتیاز از استقلال وجود دارد.
در چنین شرایط اسفناکی، اسپانسر هم به استقلالی‌ها اعلام کرده به خاطر نتایج ضعیف سال‌های قبل و عدم استقبال هواداران، ‌امکان درآمدزایی ٥٠میلیاردی مثل قرارداد ‌سال قبل را ندارد.
این نکته نیز قابل توجه است که آنها چیزی بالغ بر ٧٠٠‌هزار یورو برای کادر مربیگری جدید خود هزینه کرده‌اند و با درنظرگرفتن مالیات و هزینه‌های جانبی حضور مربیان خارجی‌، قطعا هزینه‌ها بیشتر هم خواهد شد.
حیوانی که سرطان را تشخیص می دهد
مطالعات جدید در این زمینه نشان می‌دهد که سگ‌ها با حس بویایی خود قادر به تشخیص سرطان ریه، با دقت بالا هستند.
در بررسی این موضوع، پرفسور توماس کویین و همکارانش طی مدت 8 هفته، 3 سگ را آموزش دادند تا در صورت استشمام علائم سرطان در نمونه‌ی خون، بنشینند و در غیراین صورت به کارشان ادامه بدهند.
در نهایت، سگ‌ها توانستند سرطان را در 97.5 درصد از موارد با دقت 96.7 درصد صحیح تشخیص بدهند.
دام قاچاقچیان برای زنان
هم‌اکنون جرم زنان در حمل مواد مخدر در زندان‌های کشور به طور متوسط 56 درصد بالاتر از میانگین جهانی بوده و این آمار در بین مردان با همین جرم 42 درصد است.
85 درصد زنان به جرم حمل مواد مخدر در زندان هستند این خبری بود که از سوی نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس عنوان شد.
در چرایی این موضوع نیز این گونه توضیح داده شده که قاچاقچیان مواد مخدر به این علت از خانم‌ها استفاده می کنند که دستمزد آنها برای جابجایی این مواد پایین‌تر از مردان است.
هم‌اکنون جرم زنان در حمل مواد مخدر در زندان‌های کشور به طور متوسط 56 درصد بالاتر از میانگین جهانی بوده و این آمار در بین مردان با همین جرم 42 درصد است.
اجاره ویلا به خارجی‌ها ممنوع شد
حضور مسافران خارجی به خصوص اتباع کشورهای عربی باعث برخی موضوعات اخلاقی شده که به همین علت دستور ممنوعیت اجاره ویلاهای شمال کشور به این اتباع صادر شد.
پلیس اعلام کرده که این اتباع باید حتما در هتل ها اسکان داده شوند و در صورت شناسایی خانه ها و ویلاهای اجاره داده شده پلمب خواهد شد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/121736/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--تخلفی-به-بزرگی-بودجه-کل-تهران!
بستن   چاپ