اخبار محرمانه
کامرون ایده اعزام سربازان انگلیسی به اوکراین را رد کرد
جمعه 17 فروردين 1403 - 13:19:59
اخبار محرمانه - باشگاه خبرنگاران / وزیر خارجه انگلیس با اشاره به اینکه نمی‌خواهد سربازان انگلیسی هدف پوتین شوند، با ایده اعزام سربازان انگلیسی به اوکراین مخالفت کرد.
دیوید کامرون اعزام نیرو‌های انگلیسی به اوکراین را رد و مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد. وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در نشست ناتو گفت: نه، ما نمی‌خواهیم چنین هدفی را به پوتین بدهیم.
به گزارش تایمز، وزیر امور خارجه انگلیس در عین حال گفته است که «اگر متحدان پا پیش نگذارند و آنچه را که اوکراینی‌ها نیاز دارند، ندهند، این جنگ برای غرب شکست خورده است».

آلمان از انتقال موشک‌های دوربرد تاروس امتناع کرده است و در ایالات متحده، جمهوری خواهان روند تخصیص 60 میلیارد دلار کمک را متوقف کرده‌اند.
کامرون از متحدان غربی اوکراین خواسته است که به ارسال تسلیحات به کی‌یف ادامه دهند، زیرا می‌ترسند که ریاست جمهوری دونالد ترامپ به حمایت آمریکا از اوکراین پایان دهد. وی گفت: برخی از سلاح‌ها تاریخ انقضاء دارند. بسیار بهتر است که آن را به اوکراین بدهید و اوکراین می‌تواند از آن استفاده کند تا اینکه آن را در خانه از رده خارج کنید، که در واقع برای شما هزینه دارد.»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1217428/کامرون-ایده-اعزام-سربازان-انگلیسی-به-اوکراین-را-رد-کرد
بستن   چاپ