اخبار محرمانه
ادعای «اکسیوس» درخصوص پیام ایران به آمریکا: سر به سر ما نگذارید تا ما هم سر به سرتان نگذاریم
شنبه 25 فروردين 1403 - 11:48:47
اخبار محرمانه - انتخاب / اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که تهران از طریق کشورهای عربی به واشنگتن اطلاع داد که اگر آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل وارد ماجرا شود، پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد حمله قرار خواهند گرفت.
این رسانه نوشت: سه مقام آمریکایی گفتند که در روزهای اخیر ایرانی‌ها به چندین کشور عربی گفته‌اند که علی رغم تلاش‌های ایالات متحده برای فاصله گرفتن از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، تهران همچنان آمریکا را در قبال این حمله که منجر به کشته شدن(شهادت) ژنرال ایرانی شد، مسئول می داند.
پیام ایران این بود که اگر آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل وارد ماجرا شود، پایگاه‌های آمریکا در منطقه مورد حمله قرار خواهند گرفت. یکی از مقامات آمریکایی گفت: «پیام ایران این بود که ما به نیروهایی که به ما حمله می‌کنند حمله خواهیم کرد، سر به سر ما نگذارید تا ما هم سر به سرتان نگذاریم»
به گزارش ایرنا، یک مقام آمریکایی به آکسیوس گفت که از پیام دریافت شده از طریق چندین کشور عربی مشخص نیست مبنی بر اینکه که آیا ایرانی‌ها تهدید می‌کنند که در صورت کمک به اسرائیل در رهگیری موشک‌های ایران به نیروهای آمریکایی حمله می‌کنند یا فقط در صورت مشارکت در اقدام تلافی جویانه اسرائیل، این حمله انجام خواهد شد.
 به گفته این مقام آمریکایی، ارزیابی کلی جامعه اطلاعاتی ایالات متحده این است که ایرانی ها تنها در صورتی می توانند به نیروهای آمریکایی حمله کنند که ایالات متحده در یک حمله متقابل به اسرائیل بپیوندد.


http://www.SecretNews.ir/fa/News/1220097/ادعای-«اکسیوس»-درخصوص-پیام-ایران-به-آمریکا--سر-به-سر-ما-نگذارید-تا-ما-هم-سر-به-سرتان-نگذاریم
بستن   چاپ