اخبار محرمانه
سخنگوی دولت اختلاف بین روحانی و جهانگیری را تایید کرد اما...
يکشنبه 2 تير 1398 - 22:07:29
اخبار محرمانه - آخرین خبر / خبری امروز در فضای مجازی و سایت‌های خبری درباره جر و بحث تند روحانی با جهانگیری و قهر معاون اول منتشر شد که سخنگوی دولت اصل اختلاف را مورد تایید قرار داد اما قهر جهانگیری را تکذیب کرد.
سایت انتخاب امروز مدعی شد که در پی بروز مباحثه‌ای در جلسه‌ ای در روز شنبه‌، روحانی خطاب به جهانگیری می‌گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید. جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، اما لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند.
براساس این گزارش، جهانگیری پس از پایان جلسه، راهی منزل شده و در محل کار خود حاضر نمی شود.
سخنگوی دولت اما قهر جهانگیری را شایعه خواند و گفت: جلسه امروز (یکشنبه) دولت به ریاست آقای جهانگیری برگزار شده است.
ربیعی در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر، در پاسخ به این سؤال که ماجرای قهر جهانگیری از دولت، صحت دارد یا خیر، گفت: بین اختلاف نظر و قهر، تفاوت وجود دارد. طرح موضوع قهر در شأن آقای جهانگیری نیست و صحت ندارد.
کاظم پالیزدار، مشاور جهانگیری نیز در گفتگو با فارس، در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون اسحاق جهانگیری در فضای مجازی، گفت: جلسه هیات دولت دقایقی پیش آغاز شده و آقای جهانگیری هم با قوت در این جلسه حضور دارند.
همچنین محمود نادری، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهوری در واکنش به این موضوع اظهار کرد: جهانگیری در جلسه هیئت دولت شرکت کرده‌است.
در این میان اما حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور در توئیتی که به نظر می رسد بی ارتباط با این ماجرا نباشد، نوشت: "جلسات عالی کشور نه جای بله قربان گویی است، نه جای خطاب و عتاب و نه جای قهر و ناسازگاری.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/122055/سخنگوی-دولت-اختلاف-بین-روحانی-و-جهانگیری-را-تایید-کرد-اما
بستن   چاپ