اخبار محرمانه
ترامپ:پیام هشدار حمله به ایران ندادم
يکشنبه 2 تير 1398 - 23:31:24
اخبار محرمانه - رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد: من پیام هشدار حمله به ایران ندادم. دنبال جنگ نیست.
به گزارش مشرق ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» بار دیگر ادعا کرد که خواستار مذاکره با ایران است.
بیشتر بخوانید:
ترامپ: آماده گفت‌وگو با ایران بدون هیچ پیش‌شرطی هستم
رئیس‌جمهوری آمریکا با ادعای واهی مشکلات اقتصادی در ایران به سبب تحریم‌های این کشور مدعی شد: اقتصاد آنها فروپاشیده و تورم شأن بالا است! برای من مهم نیست که به چه توافقی (با ایران) برسم؛ می‌تواند توافقی جمعی و یا جداگانه باشد. آنها نمی‌توانند تسلیحات هسته‌ای داشته باشند. من پیام هشدار حمله به ایران ندادم. دنبال جنگ نیستم؛ نمی دانم چه فردی این پیام را فرستاد. این یک خبر جعلی است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار این شبکه درباره ارسال پیام برای مقامات ایرانی نیز با تکرار ادعای قبلی خود مدعی شد: به دنبال جنگ نیستم؛ اما اگر پیش بیاید، ویرانی پیش می‌آید که پیشتر هیچ کسی ندیده است! هیچ پیش شرطی برای مذاکره (با ایران) ندارم! من 2 گروه آدم (در دولت خود) دارم؛ کبوترها و بازها.
«دونالد ترامپ» در ادامه تصریح کرد: جان بولتون قطعاً یک باز (جنگ‌طلب) است. اگر با او بود، در آنِ واحد با کل دنیا می‌جنگید. ولی این مهم نیست؛ من به هر 2 گروه نیاز دارم. من سال‌ها پیش هم با ورود به عراق مخالف بودم. من مخالف حضور (نظامیان آمریکایی) در خاورمیانه بودم. 7 هزار میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کرده ایم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/122074/ترامپ-پیام-هشدار-حمله-به-ایران-ندادم
بستن   چاپ