اخبار محرمانه
هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
پنجشنبه 30 فروردين 1403 - 10:41:03
اخبار محرمانه - تسنیم / در پی توطئه جدیدی که اشغالگران صهیونیست علیه مسجدالاقصی طراحی کرده‌اند، شورای اوقاف و مقدسات اسلامی در قدس اشغالی نسبت به تغییر وضعیت مسجدالاقصی هشدار داده و بر هویت اسلامی و غیرقابل تقسیم بودن این مکان مقدس تاکید کرد.
در سایه تداوم یورش‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه مسجدالاقصی و سایر مقدسات اسلامی فلسطین، شورای اوقاف و مقدسات اسلامی در قدس اشغالی با صدور بیانیه‌ای نسبت به توطئه‌های «ایتمار بن گویر» وزیر فاشیست کابینه رژیم اشغالگر برای تغییر وضعیت موجود در مسجدالاقصی هشدار داد.
شورای اوقاف و مقدسات اسلامی در قدس اشغالی شب گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شورا با دقت آنچه که اخیرا در رسانه‌ها درباره توطئه بن گویر برای تغییر وضعیت مسجدالاقصی منتشر شده است را دنبال می‌کند.
این شورا تاکید کرد که این تحرکات افراطی اشغالگران، نقض آشکار و تعرض به ابتدایی ترین حقوق تاریخی و مذهبی مسلمانان در مسجدالاقصی است. ما نسبت به فراخوان‌های تحریک‌آمیز و برنامه‌های کثیف و غیرمسئولانه دشمن که ما و منطقه را به سمت تشدید تنش‌ها سوق می‌دهد، هشدار می‌دهیم.
در ادامه این بیانیه آمده است که ما بر پایبندی مسلمانان به حق شرعی و تاریخی و قانونی خود بر هر وجب از خاک و زمین مسجدالاقصی با همه نمازخانه‌ها، بناهای تاریخی، صحن‌ها و راه‌های منتهی به آن در زیر زمین و داخل آن تاکید می‌کنیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1221021/هشدار-درباره-توطئه-جدید-اشغالگران-علیه-مسجدالاقصی
بستن   چاپ