اخبار محرمانه
ماجرای غیبت احمدی‌نژاد در مراسم ختم معاون اولش
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 - 15:03:20
اخبار محرمانه - روزنامه سازندگی / پرویز داودی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد در دولت نهم، سیزدهم فروردین ماه امسال درگذشت. خبر درگذشت او باری دیگر یادآور حواشی و اخبار مربوط به داودی و احمدی‌نژاد شد. داودی که زمانی معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دولت هاشمی‌رفسنجانی نیز بود تنها در چهار سال اول دولت احمدی‌نژاد معاون او بود. تا جایی که احمدی‌نژاد حتی حاضر نشد در مراسم خاک‌سپاری وزیرش حاضر شود. اما داودی شخصیت سیاسی- اجرایی تنهایی نیست. این را می‌توان از تصاویری متوجه شد که از چهره‌های شناخته شده همچنین وزرای دولت نهم و دهم برای حضور در مراسم ختم او منتشر شد.
در مراسم ترحیم او، افراد شناخته شده دولت رئیسی و اعضای جبهه پایداری از جمله صادق محصولی، سعید جلیلی، محسن رضایی، کاظم صدیقی، حمید رسایی، عزت‌الله ضرغامی، مصباحی‌مقدم، احمد وحیدی، کدخدایی، مخبر، حسین شریعتمداری، احسان خاندوزی، عیسی زارع‌پور، بهادری‌جهرمی، سیدرضا فاطمی‌امین اشاره کرد.
پرویز داودی را شاید بتوان مانند تمام افرادی دانست که موضعشان نسبت به محمود احمدی‌نژاد یا صفر بوده یا صد. او زمانی در مدح رییس دولتش پس از انتخابات ریاست جمهوری 1388 گفته بود: «ما آقای احمدی‌نژاد را آسان گیر نیاورده‌ایم که به راحتی از دست‌شان بدهیم.»، اما اواخر سال 90 در اولین واکنش منفی‌اش به احمدی‌نژاد، رییس دولت نهم و دهم را فردی دارای خصوصیاتی، چون استفاده ابزاری از عدالت، تکرار ادعا‌های بی‌اساس فتنه‌گران و رسانه‌های معاند و ضدمردمی پیش‌بینی بی‌پایه در مورد اتفاقات و تحولات آتی دانست.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/1222500/ماجرای-غیبت-احمدی‌نژاد-در-مراسم-ختم-معاون-اولش
بستن   چاپ