اخبار محرمانه
آزمون: پدرم جواب برانکو را داد
دوشنبه 3 تير 1398 - 12:36:10
اخبار محرمانه - سردار آزمون گفت: پس از جام جهانی به من فحش می‌دادند و از من انتقاد می‌کردند در حالی که جزو 5 گلزن برتر تاریخ ایران بودم.
به گزارش مشرق ، سردار آزمون نیم فصل فوق‌العاده‌ای را در زنیت پشت سر گذاشت. او حالا یکی از مهم‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران است و باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب او هستند. برای همین هم خبرنگار شبکه مچ‌تی‌وی روسیه به ایران سفر کرده با او گفتگو کند. خبرنگار روسی در ابتدا از رفتار گرم و دوستانه ایرانی‌ها می‌گوید و پس از اشاره به سقوط ارزش ریال ایران، به خانه سردار آزمون می‌رود تا با او و خانواده‌اش گفتگو کند.
او در ابتدا از پدر سردار درباره وارد شدن پسرش به دنیای فوتبال می‌پرسد، او می‌گوید: «من چندین سال والیبال کار کردم، اما والیبال شرایط خوبی برای من و خانواده‌ام ایجاد نکرد و فکر کردیم سردار در فوتبال موفق‌تر می‌شود و نمی‌خواستم والیبالیست شود. برای سردار جاسوس گذاشته بودم که سراغ والیبال نرود!» در ادامه خبرنگار از سفرش به روسیه سوال می‌کند. سردار پاسخ می‌دهد: «17 سال داشتم و ترک خانواده برایم سخت بود. نمی‌دانستم چطور صحبت و زندگی کنم، اما بعد از یک ماه جا افتادم. زبان روسی برایم خیلی سخت بود. الان تقریباً همه فحش‌های روسی را بلدم ! در روستوف از کالاچوف یاد گرفتم. می‌خواستم یاد بگیرم تا اگر کسی حرف بد زد، بتوانم جوابش را بدهم. حالا خیلی از حرف‌ها را متوجه می‌شوم.»
بیشتر بخوانید:
آزمون: سبک ویلموتس به نفع من است
سردار به برتری فوتبال دربرابر والیبال در زندگی‌اش هم اشاره می‌کند: «در 13 سالگی به تیم ملی دعوت شدم، اما بعدها مرا خط زدند. نمی‌دانم چرا مرا به لیست اضافه نکردند. تصمیم گرفتم دیگر فوتبال بازی نکنم و به والیبال روی آوردم و به تیم ملی والیبال دعوت شدم. مربی پیش من آمد و بعد از صحبت به تیم دعوت شدم، اما گفتم می‌خواهم فردا به اردوی تیم ملی والیبال بروم و او گفت امروز بازی کن و فردا برو. در آن مسابقه 11 گل زدم و تصمیم گرفتم در فوتبال بمانم.»
آزمون درباره توهین‌های پس از جام جهانی گفت: «پدرم با برانکو ، سرمربی پرسپولیس مشکل داشت و برانکو از من انتقاد کرد. پدرم جوابش را داد. انتظار حمایت داشتم، اما به من فحش می‌دادند و از من انتقاد می‌کردند در حالی که جزو 5 گلزن برتر تاریخ ایران بودم. اگر بد بازی کنم از من انتقاد می‌شود. الان همه چیز خوب شده و هواداران فهمیدند چه اتفاقی افتاده. روابط خوبی با بازیکنان و هواداران پرسپولیس دارم. می‌خواهم شاد باشم و هم‌تیمی‌ها را خوشحال کنم و با کسی مشکل نداشته باشم. پسر بدی نیستم. الان نمی‌خواهم فوتبال بازی کنم و فقط دوست دارم سوار اسبم بشوم.»
در ادامه مدیربرنامه‌های سردار وارد مصاحبه می‌شود. او می‌گوید: «بایر لورکوزن، لاتزیو، مارسی، ویارئال و ولورهمپتون پیشنهاد رسمی دادند، اما به این نتیجه رسیدیم که زنیت تیم بهتری برای سردار است و این شانس را دارد در فصل آینده در لیگ قهرمانان بدرخشد.»
خبرنگار روسی در ادامه از آزمون درباره جشن‌های قهرمانی زنیت می‌پرسد: «جشنی که درهواپیما داشتیم از همه بهتر بود. واقعاً عالی بود. سه بازیکن دیوانه داریم؛ خودم، ریگونی و نوبوا. ممکن است بازیکن رئال باشی، اما هیچ جامی نبری یا در تومسک (تیمی روسی) قهرمان لیگ اروپا شوی.»

http://www.SecretNews.ir/fa/News/122290/آزمون--پدرم-جواب-برانکو-را-داد
بستن   چاپ