اخبار محرمانه
فاجعه حقوق‌های نجومی این بار در صندوق بازنشستگی
سه شنبه 4 تير 1398 - 23:38:06
اخبار محرمانه - آخرین خبر / مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دیروز از انتشار لیست حقوق و مزایای مدیران عامل و هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و شرکتهای تابعه خبر داد. هدف از این انتشار هم شفاف شدن پرداختها اعلام شده است. این به اصطلاح شفاف سازی و انتشار فیش های حقوقی بعضا چند ده میلیونی واکنش های زیادی به همراه داشته است. برخی عنوان کرده اند این کار فی الواقع عادی کردن حقوق های نجومی در اذهان عمومی است. برخی هم به طعنه نوشتند مدیران صندوق بازنشستگی با این حقوق های چند ده میلیونی حتما هم با تمام وجود درد بازنشستگانی که چشم انتظار حقوق بعضا زیر دومیلیونی خود هستند را لمس می کنند.



سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در اینستاگرام خود نوشت: سالهای سال است که مردم خواهان انتشار عمومی حقوق و مزایا و سایر دریافتی‌های مدیران هستند اما این امر مهم، همچنان در تعارفات دستگاه های قوای مختلف عملی نشده یا بصورت ناقص اجرا شده است.صالحی تاکید کرد: این نخستین بار است که میزان مجموع حقوق، مزایا، اضافه کار، کارانه، پاداش و ... یک دستگاه اجرایی منتشر می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به آدرس www.cspf.ir از جزئیات حقوق و مزایا مدیران صندوق بازنشستگی مطلع شوند.

سری به سایت مذکور زدیم و حقوق های پرداخی را مشاهده کردیم که در جداول مشاهده می کنید. به عنوان نمونه آقای ولی آذروش "مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره" شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، مجموع حقوق ومزایای ایشان در سال 1397 حدود 520 میلیون تومان بوده است. علاوه بر این، ایشان در سال 1397 بابت پاداش عملکرد سال 1396 مبلغ 212میلیون تومان دریافت نموده است. بنابراین، مجموع دریافتی ایشان در سال 97 به ‏حدود 647 میلیون تومان بوده است. "ایشان در تاریخ 1398/02/18 برکنار شده است."

http://www.SecretNews.ir/fa/News/122751/فاجعه-حقوق‌های-نجومی-این-بار-در-صندوق-بازنشستگی
بستن   چاپ