اخبار محرمانه
نامه احمدی‌نژاد به رئیس جمهور آمریکا
چهارشنبه 5 تير 1398 - 14:16:19
اخبار محرمانه - آخرین خبر / محمود احمدی نژاد، با ارسال نامه ای تحلیلی خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ضمن تشریح ویژگی‌های استثنایی، سابقه تاریخی و فرهنگ دیرینه ملت ایران، دولت آمریکا را از زورگویی و اعمال فشارهای سیاسی و اقتصادی بر ملت‌ها و تشدید فضای تنش و درگیری در منطقه برحذر داشت.
کانال دولت بهار متن کامل نامه احمدی‌نژاد به رئیس جمهور آمریکا را منتشر کرد. در این نامه تاکید شده است که ملت ایران در طول تاریخ هرگز چشم طمع به منابع دیگران نداشته و هیچگاه به سلطه اجنبی رضایت نداده است و شروط تحمیلی از ناحیه هیچ قدرتی را نیز نپذیرفته و نخواهد پذیرفت.
احمدی نژاد، در این نامه تحلیلی و تاریخی که خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نوشت، ویژگی های ذاتی و استثنایی و سابقه تمدنی و فرهنگی ملت ایران را برشمرد و ضمن تاکید بر مقاومت تاریخی این ملت در برابر حاکمان زورگو ، متجاوز و اشغالگر اجنبی ، دولت آمریکا را از تداوم زورگویی و اعمال فشارهای سیاسی و اقتصادی بر ملت ها و تشدید فضای تنش و درگیری در منطقه برحذر داشت .
احمدی نژاد همچنین به حفظ هویت، زبان، آیین، سنن و فرهنگ غنی و متعالی ایرانیان در گذر زمان و دفع حملات سنگین بیگانگان اشاره کرد و خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: به خود آیید که شما در مقایسه با حاکمیت جهانی ایرانیان و مدیریت مقتدرانه و در عین حال انسانی، عادلانه و بشردوستانه کورش کبیر، علی رغم برخورداری از جنگ افزارها و قوای نظامی هزاران بار قوی تر و مخرب‌تر، منطقاً و عملاً از چه جایگاهی برخوردارید و آگاه باشید که ملت فهیم و شریف ایران و نیز افکار عمومی جهان درباره منطق فکری و منش عملی شما چگونه قضاوت خواهند کرد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/122996/نامه-احمدی‌نژاد-به-رئیس-جمهور-آمریکا
بستن   چاپ