اخبار محرمانه
جهاد اسلامی: فلسطینی‌ها خاک خود را به پول نمی‌فروشند
پنجشنبه 6 تير 1398 - 04:23:35
اخبار محرمانه - فارس / نماینده جهاد اسلامی در لبنان اعلام کرد، نشست منامه دنبال نابودی مسأله فلسطین در مقابل چند درهم است اما اگر میلیون‌ها درهم نیز به آنها داده شود از یک وجب از خاک خود نمی‌گذرند.
انتقادهای مقامات مختلف فلسطینی از طرح موسوم به «معامله قرن» و «نشست منامه» به عنوان گام اول اجرایی طرح مذکور همچنان ادامه دارد.
در همین راستا «احسان عطایا» نماینده جهاد اسلامی در لبنان به وبگاه «العهد» گفت: رنجی که اکنون مسأله فلسطین با آن روبروست فرصتی حقیقی برای تقویت وحدت ملی و توحید صفوف است.
وی ادامه داد: برگزاری آنچه "کارگروه منامه" نامیده می‌شود از کشورهای همکار با دولت آمریکا و متحد با رژیم صهیونیستی عجیب نیست، دیدار میان سران دشمن و کشورهای عربی موضوعی روتین و عادی است، این نشستی که در سایه مخالفت تمام فلسطینی‌ها برگزار می‌شود، شکست خواهد خورد.
عطایا تأکید کرد، نشست منامه دنبال نابودی مسأله فلسطین در مقابل چند درهم (واحد پول برخی کشورهای عربی) است اما حتی اگر میلیون‌ها درهم هم به فلسطینی‌ها داده شود از یک سانتی‌متر از خاک خود نمی‌گذرند.
نماینده جهاد اسلامی افزود، فلسطین فروشی نیست و ملت آن از جان و خون خود برای حفظ آن مایه گذاشته است پس این ملت امکان ندارد با سیرک کنونی (نشست بحرین) همراه شود.
عطایا ادامه داد، نشست بحرین تلاشی برای منحرف کردن نگاه‌ها از شکست آمریکا و سران عرب در اعلام معامله قرن و اجرایی کردن آن است؛ راهپیمایی‌های بازگشت در مرز غزه در عدم علنی کردن معامله قرن سهیم بود؛ دولت آمریکا بیش از یک سال است که برای اعلام جزئیات معامله قرن متردد شده و حالا برای حفظ آبرو به نشست‌هایی مانند نشست منامه روی آورده است.
راهپیمایی‌ بازگشت از 30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.گرچه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی از ابتدای آغاز این تظاهرات بر ماهیت مسالمت آمیز آن تأکید کردند اما رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان از گلوله استفاده می‌کند

http://www.SecretNews.ir/fa/News/123249/جهاد-اسلامی--فلسطینی‌ها-خاک-خود-را-به-پول-نمی‌فروشند
بستن   چاپ