اخبار محرمانه
سرمقاله سیاست روز/ دشمنی آمریکا با دهکده جهانی اسلامی
پنجشنبه 6 تير 1398 - 09:11:48
آخرین خبر تحلیل
اخبار محرمانه -
سرمقاله سیاست روز/ دشمنی آمریکا با دهکده جهانی اسلامی
٠
٠
سیاست روز / « دشمنی آمریکا با دهکده جهانی اسلامی » عنوان سرمقاله سردبیر روزنامه سیاست روز، محمد صفری است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
با اقرار افتخار آمیز به این که جزو آن دسته از افراد نیستیم آمریکا را کدخدا بدانیم، این کدخدای بی خدا زبان شیرین فارسی را نمی فهمد!
سران آمریکا یا زبان نفهمند یا خود را به نفهمی می زنند، هر دو حالت یک نتیجه را به دست می دهد و آن این که به هر حال میخواهند با این دو روش به خواسته خود برسند این خواسته و هدف، خواه به حق باشد یا ناحق، درست باشد یا نادرست، برای این گاوچران های سرخپوست کش تفاوتی نمی کند. هر چند هیچ رفتار درستی در رفتار آنها نیست.
سران رژیم اشغالگر که آمریکا را اشغال کرده و صاحبان اصلی آن را یا قتل عام کرده یا با فشارها اقتصادی و اجتماعی، آنها را وادار به مهاجرت نموده و این روش را در سرزمین های فلسطین نیز رواج داده است، خود را کدخدای دهکده جهانی می‌داند و در این راه برخی نیز باورد کرده‌اند که دنیا با وجود رژیمی چون ایالات متحده تبدیل به یک دهکده جهانی شده یا نزدیک است بشود.
کدخدای خودخوانده دهکده جهانی که البته این نظریه «مارشال مک لوهان» کانادایی است که اکنون با دهکده خیالی خود وداع کرده، تصور می‌کند که هر آنچه خواست و گفت باید دنیا انجام دهد.
تا پیش از این، اینگونه بوده است، به ویژه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر کمونیستی شوروی، یکه تازی های آمریکا افزایش یافت.
آمریکا پس از آن که شوروی از هم پاشید و آن ابرقدرتی را از دست داد، خود را کدخدای بلامنازع دنیا تصور کرد، اما پیش از آن یک اتفاق بزرگ در غرب آسیا افتاده بود، اتفاقی که همه معادلات کدخدا را به هم ریخت و به چالش جدی کشاند.
انقلاب اسلامی در ایران بود که به دهکده جهانی مک لوهان پشت پا زد و کدخدای آن را به چالش جدی و سخت کشاند.
جمهوری اسلامی ایران با انقلاب خود بنای یک دهکده جهانی اسلامی را نهاده است و در این دهکده جهانی جایی برای رژیم هایی همچون آمریکا، اسرائیل، سعودی ها و خیلی های دیگر نیست.
به واقع این رژیم‌ها باید سرنگون شوند و جای خود را به حکومت های مردم سالار بدهند، رهبری این دهکده جهانی، دیگر با آمریکا نخواهد بود و مقتدا و رهبر آن از قرن ها پیش مشخص شده و خداوند نیز وعده آن را داده است.
و اما نفهمی آمریکایی ها یا به نفهمی زدن خود بر سر موضوع هسته ای ایران که بی ارتباط با استقرار و ساخت یک دهکده جهانی با سرکردگی خود نیست، یکی از مسائل مهم دنیا شده است.
ایران بارها گفته و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز در گزارش های خود پس از توافق هسته ای اعلام کرده که ایران به تعهداتش پایبند است و هیچ انحرافی نداشته، اما آمریکا با این وجود مدام میگوید باید ایران دست از فعالیت تسلیحات هسته ای بردارد!!!
با وجودی که ایران به سوی ساخت و تولید سلاح هسته ای حرکت نکرد و هیچگاه نیز اسناد و مدارکی در این زمینه از سوی مدعیان ارائه نشد، با این وجود ایران به اقدام برای ساخت سلاح هسته ای متهم است.
حتی با وجود توافق هسته ای که آمریکا از آن بیرون رفت و بازی را به هم زد، ایالات متحده پشت سرهم میگوید؛
«خواسته آمریکا از ایران ساده است. ما می‌خواهیم که آن‌ها از سلاح‌های هسته‌ای دست بکشند.»
پاسخ ایران نیز بسیار ساده تر است، سلاح هسته ای نمی سازیم و نخواهیم ساخت، نه به خاطر این که آمریکا می‌خواهد، نه! به خاطر این که رهبری نظام اسلامی فتوا داده اند.
این خواسته بار دیگر از سوی آمریکا همزمان با تحریم های تازه علیه ایران که رهبر معظم انقلاب اسلامی و چند شخصیت دیگر را نیز شامل می شود، گفته شد.
آیا یک نفر در آمریکا یافت نمی شود که به برخی ابلهان در آمریکا و ترامپ بفهماند ایران برجام را امضا کرده، بازرسی های آژانس به طور دقیق برقرار است و نمی توان ذره ای از تعهدات منحرف شد، از آن مهمتر و محکمتر فتوایی است که حضرت آیت الله خامنه ای در حرام بودن سلاح هسته ای صادر کرده اند، این نفهمی آمریکا از سر نفهمی نیست از سر همان به نفهمی زدن است تا نفهمد و کار خود را بکند.
ماجرای رژیم آمریکا و ترامپ کنونی با دنیا و کشوری مانند ایران، مصداق حکایت مثنوی، گریختن حضرت عیسی(ع) از دست احمقان، ابلهان و نادانان بر فراز کوه است.
«حضرت عیسی (ع) با شتاب به سوی کوهی می گریخت، شخصی او را در آن حال دید و گفت: با این سرعت کجا فرار می کنی ؟ من که پشتِ سرِ تو نه شیری می بینم و نه دد و دشمنی.
حضرت عیسی (ع) به او گفت: من از دستِ آدم های احمق فرار می کنم. آن شخصِ کنجکاو می پرسد : مگر تو این همه کور و عاجز و بیمار را شفا نداده ای ؟ و مگر تو نبودی که آن همه معجزه جاری ساختی که چشمِ همگان مات و متحیّر ماند ؟ حال که این همه قدرت داری پس احمق ها را هم عاقل کن .
آن حضرت گفت: آری من با دَمِ گرمِ الهی خود، حتّی به مُردگان، روح و حیات بخشیدم. امّا با اینکه بارها و بارها به اندرز آدم های احمق پرداخته ام مواعظِ من هیچ تأثیری نبخشیده است. پس ای طالب، تو نیز از احمقان بگریز.
با این وجود اما جمهوری اسلامی ایران گریز را برنگزید، که ایستادگی را پیشه کرد و مقاومت را برگزید، چرا که گریز از دست این کدخدای ویرانگر، میدان دادن به رژیم شیطانی است تا به آمال و آرزوهای پلید خود دست یابد.
مذاکرات هسته ای هم در راستای همان نظریه مک لوهان درباره دهکده جهانی بود، که ای کاش انجام نمی شد.
یادمان نرود که جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز و بستر آفرین دهکده جهانی اسلامی با مقتدا و رهبری مردی است که خواهد آمد و هیچ تردیدی نیست؛ همه این مخالفت ها به خاطر وجود و حضور حضرت مهدی موعود (عج) است، رژیم های شیطانی همچون آمریکا و اسرائیل حتی از نام او وحشت دارند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/123415/سرمقاله-سیاست-روز--دشمنی-آمریکا-با-دهکده-جهانی-اسلامی
بستن   چاپ