اخبار محرمانه
سکانس برتر/ دعوای مهران مدیری و امید روحانی سر دیش
شنبه 8 تير 1398 - 14:36:07
اخبار محرمانه - فیلم نیوز / پس از ساخت مجموعه‌های موفق تلویزیونی نظیر «یادداشت‌های کودکی»، «پشت کنکوری‌ها» و «من یک مستاجرم» پریسا بخت آور سال 86 اولین فیلم سینمایی خود به نام دایره زنگی را با فیلمنامه‌ای از همسرش اصغر فرهادی جلوی دوربین برد.
در این فیلم پربازیگر مهران مدیری، باران کوثری، امین حیایی، صابر ابر، محمدرضا شریفی نیا، نیما شاهرخ شاهی، ملیکا شریفی‌نیا، بهاره رهنما، امید روحانی، نیلوفر خوش‌خلق، نگار فروزنده، اکرم محمدی، امیر نوری، گوهر خیراندیش، محسن قاضی مرادی و حامد بهداد ایفای نقش می‌کنند.
اما پیش از بازیگران «دایره زنگی» که قرار گرفتن آنها کنار یکدیگر جذابیت زیادی برای هر فیلمی ایجاد می‌کند این داستان اصلی آن است که مخاطبان زیادی را به سالن‌های سینما کشاند.
فیلمنامه و خط اصلی داستانی این فیلم چیزی نیست جز: دیش ماهواره! اهالی یک ساختمان اختلاف نظرهای بسیاری در مورد استفاده از ماهواره دارند. خانواده‌ای به کل مخالف ماهواره هستند و خانواده‌های دیگری موافق آن هستند و این گوناگونی طرز فکرها درباره استفاده از این پدیده اتفاق‌های جالب و خنده داری را در فیلم رقم می‌زند.
«دایره زنگی» برای اولین بار در بخش فیلمسازان اول بیست و ششمین جشنواره فجر به نمایش درآمد و اواخر اسفند 86 در سینماهای کشور روی پرده رفت و توانست با استقبال مخاطبان عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروز 87 را به خود اختصاص دهد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/124364/سکانس-برتر--دعوای-مهران-مدیری-و-امید-روحانی-سر-دیش
بستن   چاپ