اخبار محرمانه
لابي ها فعال شده اند
رايزني با مراجع براي تشويق هاشمي براي کانديداتوري
شنبه 21 ارديبهشت 1392 - 2:29:45 AM


اخبار محرمانه- تلاش ها براي اقناع هاشمي براي کانديداتوري شدت گرفته است در حالي که براي تصميم گيري او فقط امروز فرصت باقي است.
به گزارش سرويس فرهنگي اخبار محرمانه در اين راستا ديدارها و لابي هايي با مراجع ديني صورت گرفته است.
بنا به گزارش ها محمد هاشمي ديداري با آيت الله سيستاني و علي مطهري هم با آيت الله وحيد خراساني ديدار داشته و نظر آنها را براي ارايه درخواست کانديداتوري به آيت الله هاشمي جلب کرده اند.
يکي از سايت ها اخيرا خبر داده بود که محمد هاشمي، برادر و رييس دفتر آيت الله هاشمي رفسنجاني که به تازگي براي سفر زيارتي به کشور عراق سفر کرده بود به دعوت بيت آيت الله سيدعلي سيستاني با ايشان ديدار مي کند.
آيت الله سيستاني در اين ديدار کوتاه با برادر آيت الله هاشمي رفسنجاني از او مي خواهد تا پيغام ايشان را به رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام برساند که اکنون زمان حضور ايشان در انتخابات رياست جمهوري ايران براي رونق امور مسلمين است. در اين ديدار آيت الله سيستاني حضور آيت الله هاشمي رفسنجاني را امري واجب اعلام کرده است.
از سوي ديگر آيت الله حسين وحيد خراساني از مراجع عظام تقليد در قم که پس از انتخابات رياست جمهوري دهم کمتر به مسايل سياسي ورود پيدا کرده، ديداري با علي مطهري نماينده مردم تهران داشته است. اين ديدار که به درخواست علي مطهري انجام شده به منظور مشورت با آيت الله وحيد خراساني درباره انتخابات رياست جمهوري يازدهم بوده است.
علي مطهري در اين ديدار بر لزوم حضور آيت الله هاشمي رفسنجاني در انتخابات پيش رو تاکيد مي کند و آيت الله وحيد خراساني نيز از همان دفتر خود با آقاي هاشمي رفسنجاني تماس تلفني مي گيرد و مي گويد: “بنده قصد ورود به اين انتخابات را نداشتم اما به نظر مي رسد شما بايد ايثار کنيد و وارد صحنه مبارزه شويد.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/127/رايزني-با-مراجع-براي-تشويق-هاشمي-براي-کانديداتوري
بستن   چاپ