اخبار محرمانه
بازشدن پای 2 زن به پرونده جاسوسی اسرائیل از ایران!
پنجشنبه 13 تير 1398 - 11:59:52
اخبار محرمانه - نامه نیوز / بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفته است که چهار مرد و دو زن در ماجرای سرقت اسناد هسته ای ایران و انتقال آن از تهران به سرزمین های اشغالی نقش داشته اند.
در این خبر سیاسی آمده است: ادعای ربودن این اسناد که دو سال پیش صورت گرفته است، باعث موجی از تبلیغات منفی علیه برنامه هسته ای ایران شد. با این حال به تازگی ابعاد این عملیات جاسوسی از سوی مقامات رژیم اشغالگر قدس بیان شده است.
نتانیاهو گفته است که این عملیات جاسوسی عامل اصلی خروج دونالد ترامپ از برجام بوده و باعث شده تا رئیس جمهور آمریکا برای تشدید فشارها علیه ایران توجیه شود.
اما نکته مهم در این پرونده، حضور دو زن در میان عوامل اجرایی عملیاتی است که نتانیاهو ادعا می کند انجام شده. برخی می پرسند، این دو زن چه کسانی هستند و در این عملیات چه نقشی داشتند؟
پیش از این درباره نقش پرستوها در موساد نکاتی مطرح شده بود. لیونی، وزیر پیشین خارجه رژیم اشغالگر قدس ازجمله پرستوهای مطرحی است که با چندین رهبر عرب ارتباط داشته است و خود در گفتگویی با تایم به این ادعاها پرداخته است. .
حالا بحث هایی درباره اینکه دو زنی که در پرونده سرقت اسناد هسته ای ایران دست داشته اند، در نقش همان پرستوها عمل کرده و حالا به سرزمین های اشغالی برگشته اند، مطرح شده است.
مثلا سارا معصومی خبرنگار بین‌الملل در توئیتی نوشته است: نتانیاهو و ریولین از عوامل موساد که به ادعای اسرائیل در عملیاتی، اسناد هسته‌ای ایران را به سرقت برده‌اند، تقدیر کردند. سوال: این خانم‌ها چه نقشی داشتند؟!

http://www.SecretNews.ir/fa/News/127325/بازشدن-پای-2-زن-به-پرونده-جاسوسی-اسرائیل-از-ایران!
بستن   چاپ