اخبار محرمانه
کنایه وزیر مستعفی به روحانی دولت، فاقد نظریه است
پنجشنبه 20 تير 1398 - 21:00:05
آخرین خبر تحلیل
اخبار محرمانه -
کنایه وزیر مستعفی به روحانی دولت، فاقد نظریه است
٥٦٦
٠
کیهان / متن پیش رو در کیهان منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست
به‌گزارش خبرآنلاین، عباس آخوندی که سابقه وزارت مسکن در دوره هاشمی رفسنجانی و روحانی را دارد، درباره تجربه خود در این دو دوره می‌گوید: آقای هاشمی یک ایده‌ای برای بازسازی بعد از جنگ داشت و می‌دانست می‌خواهد چه‌کار کند. این دولت (روحانی) اساساً فاقد نظریه است، یعنی اشکال اساسی دولت این است که هیچ نظریه‌ای ندارد. آخوندی با اشاره به انتقاداتش از عملکرد کرباسچی در شهرداری تهران هم گفته «آقای هاشمی (رئیس‌جمهور وقت) با نظر من موافق نبود و در هر صورت از شهرداری حمایت می‌کرد. من یک‌بار گفتم آقای هاشمی شما که اینطوری هستید، برای چی من را نگه داشتید، بگذارید من بروم... گفت من هیچ‌کدام این دو را نمی‌گویم. به هرحال چون وزیر هستی، باید بگویی و هرجا هم خلاف قانون می‌شود، باید
داد بزنی.»
طعنه و کنایه عباس آخوندی درباره بی‌برنامگی دولت روحانی درحالی است که خود وی هنگام تصدی وزارت راه و شهرسازی، برنامه‌ای جز ناسزاگویی به مسکن مهر و افتخار به اینکه حتی یک واحد مسکونی هم نساخته، نداشت. به‌همین دلیل هم، دولت روحانی، رکورد کمترین ساخت مسکن در یک دهه اخیر را شکست و کاهش تولید در کنار کوتاهی نسبت به احتکار مسکن، موجب انفجار قیمت شد به نحوی که فقط در یک سال اخیر نرخ مسکن دوبرابر شده و بیش از 116 درصد رشد داشته است.
در این میان برخی تحلیل‌ها بر آن است که رهاکردن امور و انباشت چالش‌های اقتصادی نظیر مسکن، خود برنامه‌ای از سوی لیبرال‌ها برای ناراضی‌کردن مردم است.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/131744/کنایه-وزیر-مستعفی-به-روحانی-دولت،-فاقد-نظریه-است
بستن   چاپ