اخبار محرمانه
خبرهای خوش وزیر نیرو در خصوص استفاده جدید از سد‌های کشور
دوشنبه 24 تير 1398 - 17:56:42
اخبار محرمانه - فارس / وزیر نیرو گفت: شیوه‌نامه بهره‌برداری سرمایه‌گذاران از سدهای کشور برای حوزه گردشگری، هفته آینده ابلاغ خواهد شد که از سرمایه‌گذاران برای ورود به این حوزه دعوت می‌کنیم.
رضا اردکانیان عصر امروز در مراسم افتتاح چند طرح حوزه آب و برق در خراسان شمالی که همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان صورت گرفت، اظهار کرد: امروز 15 طرح با اعتبار 3710 میلیارد تومان در این استان افتتاح خواهد شد.
وی از آب‌رسانی به حدود 6 میلیون نفر از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون خبر داد و افزود: به‌طور متوسط هر هفته 30 روستا به شبکه آب‌رسانی متصل شده‌اند.
وزیر نیرو با اشاره به وجود فقط 4 تصفیه‌خانه فاضلاب در ابتدای انقلاب خاطرنشان کرد: اکنون 226 تصفیه‌خانه فاضلاب در کشور موجود است که 56 مورد از آنها فقط در این دولت به ثمر رسیده است و تا پایان سال نیز 30 تصفیه‌خانه دیگر افتتاح می‌شود.
وی در ادامه به توجه دولت به سدهای مرزی اشاره کرد و بیان داشت: با اجازه مقام معظم رهبری از منابع صندوق توسعه ملی در 12 استان، 120 پروژه برای مهار آب‌های مرزی افتتاح شد که در این زمینه 320 هزار شغل مستقیم ایجاد شده است.
اردکانیان از آغاز 3 پروژه دیگر در خراسان شمالی خبر داد و ادامه داد: سدی در شهرستان مانه و سملقان تا سال 1402 افتتاح خواهد شد.
وی در پایان گفت: شیوه‌نامه بهره‌برداری سرمایه‌گذاران از سدهای کشور برای حوزه گردشگری، هفته آینده ابلاغ خواهد شد که از سرمایه‌گذاران برای ورود به این حوزه دعوت می‌کنیم.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/133492/خبرهای-خوش-وزیر-نیرو-در-خصوص-استفاده-جدید-از-سد‌های-کشور
بستن   چاپ