اخبار محرمانه
صاحبان دیسکوی حلال مردم کویت را به سخره گرفتند!
دوشنبه 24 تير 1398 - 21:16:09
اخبار محرمانه - العالم / عربستان تمام تلاش های مثبت و سازنده کویت برای خاموش کردن آتش اختلافات و فتنه ها و جنگ هایی که ولیعهد عربستان با سیاستهای احمقانه خود در منطقه به راه می اندازد، با ناسپاسی و توهین به مردم کویت پاسخ داد.
کویت طبق وظیفه و مسئولیت خود در قبال منطقه عمل کرد و این در واقع رویکرد همیشگی کویت بویژه در قبال تجاوزگری عربستان و امارات به یمن و بحران با قطر و تشدید تنش ها با ایران در راستای هماهنگی آشکار با رژیم اشغالگر و نقش مخرب در بحران های سوریه و لیبی و سودان و الجزایر و تونس و عراق است. کویت در قبال تمام این مسائل نقش میانجی و بی طرف ایفا کرده است تا همگان را به میز مذاکره بکشاند مساله ای که عربستان در سایه حکومت بن سلمان که راه حل های میانه را نمی پذیرد و سعی می کند با زور سلاح و یا پول و قدرت دیدگاه خود را بر دیگران تحمیل کند، به شدت با آن مخالف است.
عربستان به جای تشکر و قدردانی از کویت به خاطر تلاش‌هایش در راستای دور کردن منطقه از جنگ ها و بحران ها، "شبکه العربیه" یکی از ابزارهای رسانه ای بدنام خود را که در جهان عرب و اسلام به سبب همسویی مطلق با سیاست صهیونیست‌ها در قبال مسائل مختلف منطقه و جهان به آن العبریه اطلاق می شود، تحریک کرد تا بدون هیچ توجیهی به مردم کویت توهین کند؛ در حالی که کویت هیچ گونه ارتباطی با موضوع خبری که "ساره دندراوی" مجری سعودی قرائت می کرد، نداشت. بعدا مشخص شد که این مجری طبق دستوری که از مسئولان شبکه دریافت کرده بود، عمل کرد.
ماجرا از این قرار است: ساره دندراوی، مجری العربیه نام کشور کویت را به شیوه ای تمسخر آمیز در پایان گزارش خود ذکر کرد. موضوع گزارش او درباره "تصمیم قطر برای کاهش قیمت الکل به منظور جذب تماشاگران بیشتر در مسابقات جام جهانی آینده" است. این مجری در پایان گزارشش گفت: "منتظر اظهارنظر دوستان آنها در کویت در قبال این کرم و بخشش قطری هستیم".
حال آنکه ولیعهد عربستان خود حرام را حلال کرده است و در سایه حکومت او الکل و دیکسو و جشن های مختلط حلال شده است؛ آیا چنین نظام حکومتی حق دارد که از شرب خمر و دیگر محظورات اجتماعی و اخلاقی سخن بگوید. از قدیم گفته اند "اگر خانه ات از شیشه است، مردم را با سنگ نزن".

http://www.SecretNews.ir/fa/News/133689/صاحبان-دیسکوی-حلال-مردم-کویت-را-به-سخره-گرفتند!
بستن   چاپ