اخبار محرمانه
بسته ویدئویی آخرین خبر/ اسناد کاشانی و مصدق دود شد
دوشنبه 31 تير 1398 - 12:32:47
اخبار محرمانه - آخرین خبر / یک سوم فارغ التحصیلان دانشگاهی شغل نمی خواهند، مهاجرت 2 هزار دانشجوی ایرانی به آمریکا و استفاده از کارگردان و نویسنده برای کلیپ عروسی بخشی از خبرهای ویژه ای است که آخرین خبر در قالب یک بسته مکتوب و تصویری آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
شرایط جدید ثبت نام دانش‌آموزان در مدرسه
برخی از مدارس غیرانتفاعی در تهران که برای ثبت نام تا 30 میلیون تومان پول می گیرند، به شرطی ثبت نام می کنند که 4 تا 5 بسته کاغذ A4 از اولیاء بگیرند. علاوه بر این از خانواده دانش آموزان خواسته می شود خدماتی از قبیل خرید ماژیک، آب سردکن، صندلی و سیستم تهویه و یا رنگ و بازسازی مدرسه را انجام دهند.
حداکثر شهریه در دوره ابتدایی 9 میلیون و 400 هزار تومان، در دوره متوسطه اول 11 میلیون تومان و در دوره متوسطه دوم 15 میلیون تومان اعلام شده است.
اسناد آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق، دود شدند
علیرضا پناهی، سردفتر 39 تهران گفته در حادثه آتش سوزی روز چهارشنبه هفته گذشته، بیش از 700 دفتر و اسناد ارزشمند مثل اسناد آیت الله کاشانی و دکتر مصدق از بین رفت. قدیمی بودن ساختمان دفاتر و احتمال حریق در آن ها و نیز اجرایی نشدن طرح اسناد الکترونیک از عوامل بروز این اتفاق هستند.
یک فرار آسیب‌زای دیگر به ایران
با این که کشورهای مختلف از راه مالیات درآمد خود را تامین می کنند اما در ایران سهم درآمدهای دولت از مالیات کمتر از 50 درصد است. سهم مالیات در بودجه کشور نیز تنها 37 درصد می باشد. در بودجه سال گذشته 113 هزار میلیارد تومان مالیات پیش بینی شده بود که با وجود 30 تا 35 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی، به طور کامل محقق نشد. در سال 96 نیز 40 هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی از دست رفت.
یک سوم فارغ التحصیلان دانشگاهی شغل نمی خواهند
آمارها نشان می دهد جمعیت غیرفعال دانشگاهی که بعد از فارغ التحصیلی علاقه ای به پیدا کردن شغل ندارند در سال 94 به 34 درصد رسید. 29 درصد از این افراد مرد و 71 درصد آن ها زن هستند. همچنین 62 درصد مدرک کارشناسی، 32 درصد مدرک کاردانی و 6 درصد مدرک کارشناسی ارشد و دکتری دارند.
استفاده از کارگردان و نویسنده برای کلیپ عروسی
توجه به تجملات در مراسم عروسی آن قدر زیاد شده که برخی از زوجین ترجیح می دهند برای مراسم خود از فیلمبرداری هوایی زمینی با کوادکوپتر و نویسنده و کارگردان برای تهیه کلیپ استفاده کنند. متاسفانه پس از پایان مراسم عروسی هم با چک های پاس نشده ای مواجه می شوند که آن ها را با مشکل مواجه می کند
مهاجرت 2 هزار دانشجوی ایرانی به آمریکا
ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اینکه نیروی انسانی فوق العاده ای در کشور وجود دارد، گفت: سالانه به طورمتوسط حدود دو هزار دانشجو به آمریکا می‌روند، باید زمینه‌ای فراهم شود که دانشجویان در کشور بمانند و به تولید و اقتصاد دانش بنیان کمک کنند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/137384/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--اسناد-کاشانی-و-مصدق-دود-شد
بستن   چاپ