اخبار محرمانه
بسته ویدئویی آخرین خبر/ سفر ایرانی‌ها به تایلند سخت شد
سه شنبه 1 مرداد 1398 - 22:35:56
اخبار محرمانه - آخرین خبر / دفترهای 10 میلیونی در بازار لوازم التحریر، سهم هر ایرانی بیش از 6 کارت بانکی و احتمال انتخاب یک زن برای وزارت آموزش و پرورش بخشی از خبرهای ویژه ای است که آخرین خبر در قالب یک بسته مکتوب و تصویری آن را به مخاطبان خود تقدیم می کند.
دیدن ویدئوی این خبر را از دست ندهید.
700 میلیون تومان؛ هزینه یک دانشجوی پزشکی
دکتر اکبری، قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرده دولت برای تربیت یک دانشجوی پزشکی عمومی سالیانه 100 میلیون سرانه پرداخت می کند که این رقم بدون در نظر گرفتن تورم سالیانه در طول هفت سال به رقم 700 میلیون می‌رسد.
البته 30 درصد از این هزینه ها توسط دانشجویان پرداخت می شود.
سهم هر ایرانی، بیش از 6 کارت بانکی!
بنا به گفته مدیرکل دفتربازرسی ویژه مبارزه با پولشویی و فرارهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی، بالای 500 میلیون حساب بانکی در کشور موجود است که بایستی سازمان امور مالیانی بررسی کند کدام حساب ها اجاره ای هستند تا از فرار مالیاتی جلوگیری شود.
رفتن به تایلند برای ایرانی‌ها سخت شد!
در روزهای اخیر سفارت تایلند در تهران در ویزا دادن به مسافران ایرانی سختگیری می کند و یکی از شروط سفر به این کشور را داشتن 15 میلیون تومان پول در حساب بانکی اعلام کرده که نسبت به گذشته دو برابر شده است. مهم ترین علت این اتفاق، کاهش ارزش پول کشورمان می باشد.
دفترهای 10 میلیونی در بازار لوازم التحریر
موسی فرزانیان، رئیس اتحادیه صنف لوازم التحریر و نوشت افزار تهران خبر داده به علت افزایش 4 تا 5 برابری قیمت ارز طی یک سال گذشته، قیمت لوازم التحریر 3 برایر شده است. بیشترین افزایش قیمت مربوط به دفتر بوده که تا 6 برابر قسمت به فروش می رسد.
همچنین لوازم التحریرهای خارج از عرف از جمله دفاتر چند میلیون تومانی در مغازه ها به چشم می خورد که رئیس اتحادیه صتف لوازم التحریر تهران فروش آن ها را ممنوع اعلام کرده است.
احتمال انتخاب یک زن برای وزارت آموزش و پرورش
شهیندخت مولاوردی، که قبلا مشاور رئیس جمهور در حوزه زنان و خانواده بود و در دولت دوازدهم نقش دستیار رئیس جهور در حوزه حقوق شهروندی را ایفا می کرد از تلاش ها برای انتخاب یک زن به عنوان وزیر و آموزش و پورش خبر داده تا شاهد حضور دومین وزیر زن در کابینه پس از انقلاب باشیم.
پیشنهادی برای حجاب دختران در مدارس
معصومه ابتکار، معاون رئیس‌ جمهوری در امور زنان و خانواده پیشنهاد داده است از آن جا که در مدارس دخترانه نامحرمی وجود ندارد، باید دختران بدون حجاب در مدارس حاضر شوند تا هم عدالت جنسیتی رعایت شود و هم مشکلات اجتماعی ناشی از محدودیت برای دختران ایجاد نشود.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/138821/بسته-ویدئویی-آخرین-خبر--سفر-ایرانی‌ها-به-تایلند-سخت-شد
بستن   چاپ