اخبار محرمانه
افشای رابطه رژیم بحرین با گروه های تروریستی
چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 00:25:55
آخرین خبر تحلیل
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

k ١.١
٠
آخرین خبر / شبکه الجزیره با پخش مستندی پرده از رابطه بحرین با گروه های تروریستی برداشت. در این مستند گفته های ضبط شده محرمانه ای از تروریست های بحرینی مرتبط با سازمان القاعده پخش شد که اثبات کننده ارتباط آن ها با مقامات عالی رتبه رژیم بحرین است.
محمد صالح از رهبران القاعده بحرین می گوید: "اولین دیدار با من از سوی عدنان الظاعن که یک افسر امنیتی بحرینی بود و یک افسر دیگر انجام شد. آن ها گفتند از طرف پادشاه بحرین به دیدار من آمده اند." این افسران امنیتی از محمد صالح خواستند رهبران شیعیان بحرین که مخالف رژیم هستند را ترور کنند که اولین آن ها "عبدالوهاب حسین" بود. محمد صالح پیش از این چند ماه در عربستان بازداشت بود و با میانجی گری پادشاه بحرین از زندان آزاد شد. صالح در این باره می گوید: "با پادشاه دیدار کردم و او گفت ای محمد، بابت سلامتی تو از خداوند سپاسگزارم و به تو می گویم که مظلوم واقع شده ای".
اما هشام هلال بلوشی دیگر تروریست بحرینی ست که با رژیم بحرین ارتباط داشته است و از او در این مستند سخن به میان می آید. از او خواسته شده بود که به گروه تروریستی جندالله در ایران بپیوندد و از پایگاه های نظامی ایران تصویربرداری کند. این تروریست در حین ماموریتش در ایران به هلاکت رسید.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/138874/افشای-رابطه-رژیم-بحرین-با-گروه-های-تروریستی
بستن   چاپ