اخبار محرمانه
پاکسازی نژادی در جنوب قدس توسط اشغالگران اسرائیلی
چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 01:38:18
آخرین خبر تحلیل
اخبار محرمانه -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٩٨٤
٠
آخرین خبر / بیش از 1500 نیروهای اشغالگر اسرائیلی با حمله به شهرک وادی حمص در روستای صور باهر در جنوب قدس اشغالی اقدام به بیرون راندن صدها فلسطینی از آپارتمان های شان کرده و این ساختمان ها را با مواد منفجره و بولدوزر تخریب می کنند.
این عملیات از صبح دوشنبه آغاز شده و نیروهای اسرائیلی با محاصره شهرک وادی حمص آن را منطقه نظامی اعلام کردند و با حمله به خانه ها، به زور ساکنان را از خانه های شان خارج می کنند. در این منطقه 16 ساختمان مسکونی و 100 آپارتمان وجود دارد که توسط اسرائیلی ها در حال تخریب شدن است. بسیاری از فلسطینی های ساکن در این ساختمان ها از جمله سالمندان، زنان و کودکان که در برابر حمله نیروهای اشغالگر مقاومت کرده و حاضر به ترک خانه های شان نبودند، طی این عملیات مورد ضرب و جرح قرار گرفتند. همان طور که در تصاویر دیده می شود سربازان اسرائیلی تخریب خانه های فلسطینی ها را جشن می گیرند.
این گسترده ترین عملیات پاکسازی نژادی از سال 1967 به این سو به شمار می رود. بهانه نیروهای اسرائیلی برای تخریب این ساختمان ها نزدیکی شان به دیوار حائل نژاد پرستانه است و به دنبال خالی کردن این منطقه از وجود فلسطینی ها هستند.

http://www.SecretNews.ir/fa/News/138887/پاکسازی-نژادی-در-جنوب-قدس-توسط-اشغالگران-اسرائیلی
بستن   چاپ