اخبار محرمانه
پاسخ گمراه‌کننده شبکه یک به مسئله روبیکیو
چهارشنبه 2 مرداد 1398 - 10:28:15
اخبار محرمانه - خراسان / مدیر گروه اجتماعی شبکه یک، به انتشار گزارشی درباره بازگشت مسابقه «روبیکیو» به تلویزیون که دیروز در همین صفحه خواندید، واکنش نشان دادند؛ واکنش‌هایی که با ارائه اطلاعات نادرست همراه بوده است.
دیروز نوشتیم که روبیکیو که با هشدار صریح رهبر انقلاب و در پی آن دستور صریح رئیس صداوسیما، یکی دو ماه در تلویزیون غایب بود، بار دیگر و بدون سروصدا به آنتن بازگشته و با همان محتوای سابق، پخش می‌شود. شریعت‌پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک، در پاسخ به تسنیم در این باره گفته است: «در این برنامه کسی برای شرکت پولی پرداخت نمی‌کند که شبهه داشته باشد.» او همچنین تأکید کرده: «شرکت‌کننده ما به هیچ‌عنوان پولی نمی‌دهد.» این اولین اشتباه مدیران شبکه یک است. در اپلیکیشن روبیکا، در کنار گزینه روبیکیو، به صراحت لینک پرداخت پول برای خرید «جون اضافی» قرار داده شده که مبلغی بین 2800 تا 14800 تومان را از کاربر دریافت می‌کند.
نکته جالب این جاست که شریعت‌پناهی، هیچ توضیحی درباره ترویج «روحیه انتظار برای ثروت بادآورده» که دستور صریح رهبر انقلاب را در پی داشت، نداده است؛ زیرا نیک می‌داند که توزیع روزی 20 میلیون تومان پول بین شرکت‌کننده‌های روبیکیو، بدون تردید مصداق این اتفاق است. اساساً اگر پای این مبلغ در میان نباشد، چه کسی حاضر است در روبیکیو شرکت کند؟ وسوسه دریافت همین جایزه است که شرکت‌کننده را پای تلویزیون و اپلیکیشن روبیکا می‌کشاند.
آن چیزی که در دستور صریح رهبر انقلاب، مبنی بر ترویج نکردن «روحیه انتظار برای ثروت بادآورده» آمده است، دقیقاً همین اتفاقی است که در مسابقه روبیکیو می‌افتد. مدیران شبکه یک، باید به این پرسش پاسخ دهند که با چه مجوزی، این مسابقه را به آنتن برگردانده‌اند.
مصطفی قاسمیان

http://www.SecretNews.ir/fa/News/139026/پاسخ-گمراه‌کننده-شبکه-یک-به-مسئله-روبیکیو
بستن   چاپ